Halálos szerelem
Szöveges ítélet
Mivel ez volt az első-ráadásul új- szerettem(nemigen volt összehasonlítási alapom). De egy csonthideg ,száraz márciusi reggelen nagyon enyhe lejtős kanyarban "fekete jégre"(jéggé fagyott lehelletfinom páralecsapódás az aszfalton) gurultam vele vadiúj michlenekkel.Balra kitörni készülő hátulját ellenkormányzással (semmi fék!) visszahoztam, de amikor egyenesbe hoztam, akkor meg átbillent ellenkező irányba, jobbra farolt ki.Innen már nem tudtam megfogni, szembesáv-csőkorlát-árok-betontuskó:totálkár. Szó szerint.Senki nem vállalta a javítást, pedig pár szakival megnézettem.Mindez azért,mert TÚL MAGASAN VAN A SÚLYPONTJA, és könnyen destabilizálódik, ha a tapadás csökken. Ez egy olyan alattomos konstrukciós hiba, amit csak kritikus helyzetben tapasztalsz meg, s tenni ellene nem sokat tudsz. Én be voltam kötve, utasom nem volt, így megúsztam.
Hibalista
- csom.tartó zár
- air bag lámpa
- slusszkulcs elektronika
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési Fót
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | opel |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
