F*stalicska
Szöveges ítélet
Alapvet?en a kocsit szeretem, bár már szabadulnék t?le a nagyon rossz szervíztapasztalatok és az arany árával veteked? alkatrészárak miatt.
2m-es magasságomhoz viszonyítva el?l elférek ugyan, de mögöttem senki.
Asszem alacsony magasságú családok olcsó és olcsón fenntartható kocsija, persze ha nem vesszük ide a magas alkatrészárakat.
Hibalista
- Gyári Good Year GT2 gumik jók, de nekem szálszakadtan adták át és kés?bb 1500 km-nél azt mondták hogy nem cserélik mert ez nem képezi az autó szerves részét.
- Elektromos ablak, m?anyag stift ami a kifúrt ablaküvegbe csatlakozik állandóan recseg.
- Ajtózárak, ha a nap rásüt és felhevül nem nyitható kívülr?l kilinccsel csak nehezen.
- 30e km-nél els? fényszóró izzók párban, csomagtér és rendszám világító izzók cseréje.
- Tet?kárpit nyiszogott, nem javítható.
- Lengéscsillapítók leamortizálódtak kb 35%-os hatásfokra 30e km alatt.
- Motortartó bak (jobb oldali) feszült és nyiszogott gyakori zsírzással halkabb.
- Sebváltóból ahol a rudazat kijön szivárog az olaj (napi 2 csepp), adtak hozzá csináld magad szettet.
- Szervo kormánym?b?l szintén szivárog az olaj, nem javítják.
- 17e km-nél szoftver frissítéssel próbálták orvosolni a porlasztók gyári hibáját, így még húzta 30e-ig, de eközben a szervízben 2-helyen összekarcolták a fényezést.
- 31e km-nél porlasztócsere garnitúrában garira.
- 66e km-nél porlasztócsere garnitúrában szintén garira.
- 66e km-nél a motorháztet? peremezésénél, ahol a fels? borítást ráperemezik az alsó vázszerkezethez, nos ott a rozsda ledobta a fényezést és agyanta réteget is. Ezt garira megcsinálták, de 1 hónap mulva dettó leugrott. SZ@R !!!
- Az önhordó karosszéria heggesztései elengednek, 2év és 90e km után megmagyarázhatatlan és kinyomozhatatlan hangokat hallat.
- Generátor kett?s szíjtárcsa nyiszog, a szervíz csak komplett generátorral tudja/akarja kicserélni 50%/50% részesedéssel ára 240000 huf.
- Szíjfeszít? görg?ben nincs/kevés/rossz zsír, ezért télen iszonyatos hangokat hallat míg be nem melegszik.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Képe L?rinci majd Renault Hatvan (itt vettem)
Amíg meg nem vettem az autót a csillagot is leígérték az égr?l.
Aztán ahogy jelentkeztek a garanciális problémák elfelejtették miért is vannak ?k.
pl: 7000-nél bevittem garis gondok miatt, egy hétig volt náluk az autó de semmit az égvilágon semmit nem csináltak vele. Azaz hogy mégiscsak csináltak: két helyen a fényezést elég csúnyán felhorzsolták amit persze tagadnak!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Renault Kalydi Debrecen
Lehet velük tárgyalni, nem néznek egyb?l hülyének.
Viszont a szerel?ik hazadolgoznak, azaz egyik alkalommal a porlasztóimat kellet volna cserélni gariba (ár: 115000/db) és kiírták a 4db-ot az autómra de csak 2-?t cseréltek másik kett? hazaugrott szerel? gyereknek.
Ugyanekkor ráírtak ilyet a kocsim munkalapjára pl: katalizátorcsere, persze ez is hazaugrott.
Viszont amikor a garim lejárt minden szart szépen kicseréltek rendesen, persze el?re szóltam hogy nem a multkori szerel?t kérem :)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf II. | Következő autója? | VW,Seat,Skoda valamelyik típusa |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
