Ez nem német, ez csak szar lehet. Vagy nem?
Szöveges ítélet
Érdekes ez a Francia(Török) autógyártás, teljesen véletlenül vettem ezt az autót, az elmélet az volt, hogyha minél rondább egy autó, annál kisebb esély lesz rá, hogy valami Ödönke játéka volt valamikor. Bejött az elmélet, szinte mind szép, megkímélt, és rendszeresen szervizelt állapotban volt. Pláne ha még Francia is, a bunkó analfabéta pláne nem veszi meg, mitszóhozzámajdazomszéd?
Amúgy betudható pár kretén megoldásnak a Thaliánál, hogy a fűtőradiátor ki szokott lukadni, minek eredménye hogy áll a víz a jobb első szőnyegen, és levegősödik a hűtőrendszer.
Ilyenkor jön a hengerfejtömítés átégése, víz keveredése az olajjal, stb.
Viszont a motor maszívságára jellemző, hogy általában átvészeli simán ezt az affért, képes víz nélkül is elmenni egy hosszabb távot.
Sőt, volt, aki a fehéres emulzióval hajtotta egy jódarabig. Na ott már lett egy kis repedés a hengerfejen. De összerakva a motort talprállt simán.
Az autó presztízsértéke nulla, még a régi mucukisok is le akarják tolni. Rizikós, mivel nem tudhatják, ez nem-e a 98 lovas verzió.
A 75 lóval is egész jól megy. És egész jól fogyaszt.
A németek ennyi bádogból vagy 3 motort összeraknak mint ez az egy 75 lovas motor, viszont azok kb annyit is érnek......z12xe z14xep és társai, hogy az Opeleket említsem, de kb ugyanazok a VW okosságai, egy kalap szamóca mind. Olajzabáló szemetek, csiricsáré köntösbe burkolva. Arra pont elég, hogy a külsőségekre ítélő , 0 felé hajazó agykapacitású bunkó azokat válassza.
És nyomakodjon egy Thalia valagában, akinek tulaja marha jókat röhög egy németprezizitásbanfeszítő idióta szenvedésein. Ford ugyanaz, de az legalább szét is rohad 10 éves korára.
Szóval halál egyszerű technika, még 350 ezres futásteljesítmény után is 0 olajfogyasztás, masszív futóművel, sima hátsóhidas megoldás csavarrugókkal, (torzióst szerencsére elfelejtették) és nagyon jó alvázvédelemmel, ennyi km után is 0 rozsda.
Aki menő dizájnra vágyik, bömbölő gyári zenével, csattogó hidrotőkékkel, zörgő vezérműlánccal, beszaró hidraulikus kuplunggal, hurkapálcika hajtókarokkal, vékonyka motoröntvénnyel, spagetti szelepszárakkal, rohadó kasznival, annak nem való ez az autó.
Az vegyen precíz, német technikát, és kergesse a Thaliásokat az ország útjain....
Hibalista
- hengerfejtömítés, fűtőradiátor, fékek, lengőkarok, katalizátor
Ide hordtam szervizbe
én
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
én
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 151000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
