A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,4 8v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez nem német, ez csak szar lehet. Vagy nem?

Szöveges ítélet

Érdekes ez a Francia(Török) autógyártás, teljesen véletlenül vettem ezt az autót, az elmélet az volt, hogyha minél rondább egy autó, annál kisebb esély lesz rá, hogy valami Ödönke játéka volt valamikor. Bejött az elmélet, szinte mind szép, megkímélt, és rendszeresen szervizelt állapotban volt. Pláne ha még Francia is, a bunkó analfabéta pláne nem veszi meg, mitszóhozzámajdazomszéd?

Amúgy betudható pár kretén megoldásnak a Thaliánál, hogy a fűtőradiátor ki szokott lukadni, minek eredménye hogy áll a víz a jobb első szőnyegen, és levegősödik a hűtőrendszer.
Ilyenkor jön a hengerfejtömítés átégése, víz keveredése az olajjal, stb.

Viszont a motor maszívságára jellemző, hogy általában átvészeli simán ezt az affért, képes víz nélkül is elmenni egy hosszabb távot.
Sőt, volt, aki a fehéres emulzióval hajtotta egy jódarabig. Na ott már lett egy kis repedés a hengerfejen. De összerakva a motort talprállt simán.

Az autó presztízsértéke nulla, még a régi mucukisok is le akarják tolni. Rizikós, mivel nem tudhatják, ez nem-e a 98 lovas verzió.
A 75 lóval is egész jól megy. És egész jól fogyaszt.

A németek ennyi bádogból vagy 3 motort összeraknak mint ez az egy 75 lovas motor, viszont azok kb annyit is érnek......z12xe z14xep és társai, hogy az Opeleket említsem, de kb ugyanazok a VW okosságai, egy kalap szamóca mind. Olajzabáló szemetek, csiricsáré köntösbe burkolva. Arra pont elég, hogy a külsőségekre ítélő , 0 felé hajazó agykapacitású bunkó azokat válassza.
És nyomakodjon egy Thalia valagában, akinek tulaja marha jókat röhög egy németprezizitásbanfeszítő idióta szenvedésein. Ford ugyanaz, de az legalább szét is rohad 10 éves korára.

Szóval halál egyszerű technika, még 350 ezres futásteljesítmény után is 0 olajfogyasztás, masszív futóművel, sima hátsóhidas megoldás csavarrugókkal, (torzióst szerencsére elfelejtették) és nagyon jó alvázvédelemmel, ennyi km után is 0 rozsda.

Aki menő dizájnra vágyik, bömbölő gyári zenével, csattogó hidrotőkékkel, zörgő vezérműlánccal, beszaró hidraulikus kuplunggal, hurkapálcika hajtókarokkal, vékonyka motoröntvénnyel, spagetti szelepszárakkal, rohadó kasznival, annak nem való ez az autó.

Az vegyen precíz, német technikát, és kergesse a Thaliásokat az ország útjain....

Hibalista

- hengerfejtömítés, fűtőradiátor, fékek, lengőkarok, katalizátor

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

én

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 151000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra G Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)