A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Esmeralda

Szöveges ítélet

Ami szerethető benne: Kényelmes, nagy csomagtér, hosszú szervízciklus, egyszerű kezelés, olcsó fenntartás, megbízható. Jó felszereltség, dinamikus motor, elfogadható fogyasztás.

Ami rossz: zajszigetelés, illesztések minősége, szűk csomagtérnyílás. Nincs fűtésalagút a hátsó lábtérhez, zajos szellőzőventillátor. Nyomatékváltó hosszú úton jár és az 1.-2.fokozatban nyekereg. (A váltókar szoknya alatt időnként zsírzás szükséges).Központi zár csillapítatlan nyitás-zárás.

Ez az évjáratú Thalia szerintem még mindig jobban néz ki mint az új 2008-as modell. Bár kinek a pap, kinek a papné.
A Thalia családi autónak kiváló, bár a hátsó ülés csak egyben dönthető és lépcső képződik, így hosszabb tárgyak szállítása problémás. Magasabb dolgoknak viszont a nyílás szab határt.

Az ülések kényelmesek, az oldaltartás lehetne jobb. A kezelőszervek kézreállnak, egyedül a váltó hosszú útja furcsa, bár egy idő után nem zavaró. A kuplung könnyű, a fék hatásos és jól adagolható.
Ami idegesítő az az indexvisszajelző csipogása és a központi zár hangos működése. Az ablaktörlő motor reléje a legkisebb fokozatban lehetne csendesebb. A szellőzőventillátor közepes fokozatban már zajos.

A menettulajdonságok jók, bár dinamikus autózáshoz 3000 fordulat/perc felett kell tartani a mutatót, ahol viszont megnő a fogyasztás. A felfüggesztés remek, a futómű jól elnyeli az út egyenetlenségeit. Ennek ára viszont a billegő és szélérzékeny karosszéria.
A gyári gumiméretet érdemes eggyel nagyobb váltóméretre cserélni (180/60 R14)amivel jobb az úttartás és a fogyasztás sem nő meg számottevően.

Az ajtók zajszigetelése gyenge. Az első ablakok kédergumijainak cseréje nem oldja meg a sebességgel arányosan növekvő szélzaj csökkentését. A padlólemez csak az első ülések elejéig van leszigetelve, hátul szinte semmi nincs ami elnyelje az úttestől érkező zajokat. Érdemes felszedni a kárpitot és alatta rendesen leszigetelni (Dynamat, Teroson vagy Resobson). A motor 110 km/ó felett zajos, 130km/ó-nál pedig a szélzaj már nagyon erős.

A tetőantenna foglalatának anyaga rosszul lett megválasztva, így viharos szélben és nagy sebességeknél is, ha az antenna dőlésszöge kisebb mint 75° a légörvények zaja a tetőn keresztül az utastérbe jut.

Szomorú, hogy egy ilyen régóta gyártásban lévő típust ilyen bosszantó hibákkal hoznak forgalomba. Sajnos az értékvesztés nagy, a 2,5-3 évesen a Thalia már csak a felét éri, ezért fiatalon eladni nem érdemes.

Hibalista

- Első ablakok gumitömítései. Csere garanciában. Csomagtartózár takarófedél fényezés. Csere garanciában.

Ide hordtam szervizbe

Renault Császár Veszprém.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)