Ennyi pénzért ez van...
Szöveges ítélet
A legidegesítőbb dolgok:
- Goodyear GT2-es gumik; ezt a szervizben is elismerték, hogy egyszerűen szar, kicentírozzák, de párszáz km után megint rázni fog
- a környezetvédelmi lámpa állandóan szórakoztatott, párszáz km-en világított, aztán magától elaludt majd újra (lambda szonda csere is időleges megoldás volt)
- minden elemnek teszkós-műanyagos hatása van (akad, zörög, nyikorog még a kuplung bowden is nyekergett), szóval nem precíz az egész cucc, kivéve a motort
Ami jó volt:
- a motor: ezt a kocsitömeget a 98LE-s motor igen jól repteti, lehet vele rallyzni. Csak a futómű szab határt.
- szerintem a fék is jó teljesítményű, bár precízen adagolni nem lehet
Igazából én mindíg azt néztem, hogy ezért a pénzért máshol sem adnak jobbat. Persze itt az apró dolgokra gondolok (eltörő műanyagok, zajok, anyagminőségek). Összességében szerettem, nem kellett vigyázni rá, kímélni, mint egy 5-6 milliós kocsit.
Hibalista
- lambdaszonda - 17000
- trafó - 13000
- sebességváltó kar burkolatának rögzítése eltört
- kesztyűtartó ajtó rögzítője szintén eltört
- hátsó ülésen futó biztonsági öv vezető fülek mindkét oldalon letörtek
- ajtónyításérzékelő gomb félbetört
- bal első izzó néhány hónap után kiégett
- szellőzőventilátor nyikorog, kapcsolója akadozik
Ide hordtam szervizbe
Renault Újvári, Dabas
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | R11 | Következő autója? | Mazda 323 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
