A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elso autonak nagyon jol bevalt

Szöveges ítélet

Elso auto, elsosorban varosban hasznaltuk, de nyaron szomszedos orszagokat is vele latogattuk meg, Ausztria, Szlovenia 2 hetes korutak tobbszor is. Eddig sosem hagyott ott, most 5 ev utan az akksija szallt el es az FHP is egyszerre, az assistance szolgalatnak jo hasznat vettuk. Ahogy idosodik, pontosabban ahogy egyre tobbet nyulnak a kocsiba a szervizben, annal tobb baja kezd kijonni. Eddig markaszervizbe hordtam, igazabol komoly baja nem volt. A szervizciklus 30e km, ami eleg jo.

Megfontoltan vezetek, igy a dinamikaja nekem eleg, elozni nem szoktam izombol 4 autot egyszerre. Porgetve eleg dinamikus elozeshez. Nagyon kellene a hatodik fokozat, mert 130-nal mar 4000-et porog es nagyon zajos - holott a 130 utazosebesseg, pont ugy mint az 50 nem ? Milyen lenne mar ha 50-ben uvoltene a motor ? Sajnos mas kisebb kocsikban sincs 6-os fokozat. A felepitese miatt (keskeny es magas) billeg es bologat, de mivel nem szaguldva megyek a kanyarokban, eddig meg nem borultam vele :)

Hosszabb utakon is kenyelmes volt, nalunk allithato az ules magassaga es helyzete is. Hatul ritkan volt vendeg, arrol nem nyilatkozom :) A valtoja eleg gagyi, Volkswagen utan beulni ebbe hajmereszto elmeny. Az egyest nagyon nem szereti bevenni es a motor rangatozasa is tisztan latszik rajta. A tobbi sebesseggel nincs gond. A klima elol hut/fut csak, hatra nem sok jut, elore azonban boven.

A csomagtere jo nagy, azonban a hatso ulesek mogott van valami fem lemez, ami limitalja, hogy milyen magas lapot lehet bepakolni akkor is, ha az ulesek le vannak hajtva.

Hibalista

- a duda egyszer csak nem szolt, eleg kellemetlen volt, mert kellett volna amikor rajottem hogy nincs, a kabel lecsuszott rola (lehet hogy ez a tucsok titka =)
- ket elso fektarcsa csere 50e km-nel, mert "vallasodott" akarmit is jelentsen ez
- gyujtotrafo, csere a szakszervizben 1/4-ed aron mert allitolag tipushiba
- akksi 5 evig birta
- FHP csere 64.000 km-nel, 18.000 Ft :-/
- mostanaban a szervonak van furcsa fem-csiszolo hangja
- osszesen 4 elso izzo csere, a tobbivel nem volt gond

Ide hordtam szervizbe

Autovaros - renault szerviz: korrektek, de jo dragak

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Toyota vagy Honda
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)