A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,4-16V Oasis 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszer elmegy, mégegy nem kéne

Szöveges ítélet

Összeségében a garanciális javítások megtétele után egy elfogadható autó volt, bár az el?z? 3 ajtós sport suzukim nyomába sem ért.
A vételárért cserébe (2,81m Ft) jobb min?séget vártam volna. A zörg? kárpitok nagyon idegesít?ek. A hátsó üléséken kicsi a hely, csak gyermekeknek ajánlom. A 2,5 éves autómért (sok extrával, szép állapotban) 75000 km-el az eurotax szerint csak 1,3-1,4m Ft kaphatok. Ez eléggé elszomorító.
A motor 98 Le-vel szépen mozgatja a kocsiszekrényt, de légkondival 4 személlyel megérzi az emelked?ket. Én max 185-öt mentem vele két személlyel, de 160 fölött az autó elveszíti stabilitását, de addig jól érzi magát az úton. A kormánym? szerintem az elmegy kategóriába sorolható. A fix szervó rásegítés állóhelyben kevés, autópályán sok.
Jó pont a nagy csomagtartó, de kihasználni nem nagyon lehet a kicsi ajtónyílás miatt.
Sok okos ötlet található az autóban: késleltetett, sötétség érzékel? bels? világítás, autómatikus kp. zár, t?zmegel?z? rendszer stb, ami nagyban hozzájárul ahoz, hogy az ember el tudja felejteni az egyéb hiányosságokat. Sokat dobna az autón, ha a Renault kis odafigyeléssel normális anyagokkal vonná be a m?szerfalat, ajtókat, stb..
Ha valakinek szerencséje van és az összes gyermekbetegségre még a garancia id?ben fény derül(és meg is tudja javítattni), akkor lehet egy "olcsó és ügyes" kiskategóriás autója.

Hibalista

- - Hátsó ajtó zár reteszmozgató huzal széttört 2000 km-nél, (az ajtót csak a szervíz tudta kinyitni) garanciában javítva
- - Gyújtó trafók: 4 db 25000 km-nél garanciában javítva (16e lett volna darabja)
- - Kormány "légzsárögzít???" hiba 3000 km-nél garanciában javítva
- - Tompított izzó csere/15000 km - már hatalmas tapasztalattal én cserélem 20 perc alatt
- - Keszty?tartó rögzít? m?anyag eltört 15000 km-nél nem garis alkatrész, így azóta a keszty?tartó kinyitva -20 fokban áll.
- - Az els? kilóméterek megtétele óta a kormány ciripel, zörög, a szervíz új kormánykapcsolót javasolt kb 30e-ért, de én inkább t?röm, a többi zörgés mellett
- - A m?anyagok kopognak, rossz úton (pl:BP) csak hangos zenével viselhet? el
- - Bal els? ablak csere egy hatalmas kavicsszállító kavicskája miatt 28e-ért
- - Szélvéd? csere egy másik kavics miatt 80e-ért (2 nap kellett hozzá, plussz 1 hét mire ideért Bécsb?l az üveg)
-

Ide hordtam szervizbe

Veszprém Renault Császár: Tapasztalataim nagyon rosszak. Körülményes mellébeszél?s hibafelmérés, pl: a trafók miatt 3-szor mentem be a szervízbe (le-leállt egy-egy henger, vagy el sem indult), persze mire a szervízbe értem mindig megjavult. Nem hittek nekem, azt javasolták akkor menjek be, ha nem megy. Ez jó poén. Egyszer Pápa felé vettem az irányt és félúton állt le az egyik henger. Pápáig gurulva a pápai Császár szervíz röpke fél óra alatt orvosolta problémáim. Ugyan az a cég, és micsoda különbségek.
Az ajtózárhoz els? nekifutásra rossz alkatrészt hoztak.
Abalktörl? lapát cseréket kb 7000-ért csinálták meg.
A 60e km-es szervíz 63e Ft volt.
A zörg? kárpitokra, kormányra azt mondták, ez egy ilyen autó. Hosszas rimánkodás eredményekét nézték csak meg, mikor kiderült, hogy a légzsákkal is gond van. Még jó hogy nem szenvedtem akkor balesetet. Igaz a kormány és a többi kárpit azóta is zörög.
Rengetegszer látogattam meg ?ket, a vége felé már korrektebbek voltak, bár a 60e szervíz után elkezdett jobbra húzni az autó és a fékek fel?l síró hangot adott. Visszavittem, azt mondták, ?k hozzá sem nyúltak, én rontottam el mikor kijöttem a szervízb?l, de 6e ért beállítják a futóm?vet, a fékeket meg ki kell cserélni (betét 22e, tárcsa 55e). Végül a futóm?vet ingyen beállították, igaz azóta is húz enyhén jobbra, a fékeket bántattlanul hagytam. Kb 2000 km után abbahagyta a sírást. Valószín?leg azt is megbolygattták, vagy egy rosszabra cserélték.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése


Pápa Renault Császár: mintha nem ugyan az a cég lenne mint az el?z?, pedig mégis. Rájuk csak jókat tudok mondani, igaz csak 2-szer jártam náluk - a garanciális trafócserék miatt.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 GS Következő autója? Cherolet Lacetti 1.6 16V Platinum
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)