Dögös lotyó, nagy kufferral
Szöveges ítélet
Az üléskárpit a vezet?oldali háttámla sarkánál kirepedt, amit garanciában cseréltek, de újra elkezdett repedni. Az ablakteker? gombja kikopott , cserélni kell a kart.
A tet?lemez elég vékony, a csomagtartóval túlterheltem, kissé meghorpadt, ami a gyári rögzítési pontok hiányának tudható be.
A csomagtartó jó nagy nehéz a mélyére nyúlni, de a nyílása kicsi, és az ülést lehajtva is keskeny a nyílás.
Hibalista
- Gyújtás (kontakt hiba)
- Kürt
- Semmi egyéb, eddig csak egy olaj- és sz?r? csere volt (10 eFt), karbantartást nem igényelt, a 60.000-es szervíz jelent nagyobb költséget, ütöm-vágom szegényt, de eddig nyikkanás nélkül bírta. Bejáratás 160 km/h-val, nyáron, megpakolva, simán, országúton 1 évesen 7,1 l/100 km fogyasztása volt, városban, hidegen nem mértem, de 8 l körül ehet.
- Belémtolattak vonóhoroggal, a lökhárítót cserélni kellett, de mögötte van valami benzing?z lecsapató is, ami sérült, nem is gondoltam volna, de b?ven 200 eFt fölött volt a javítás, amit a biztosító fizetett, ezért nem szerepel a költségek között.
Ide hordtam szervizbe
Girardi Miskolc (a keresked?, ahol vettem), jó de nekem túl messze van.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Autóklub, Sátoraljaújhely
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Express 1,4 | Következő autója? | Suzuki |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
