Dénes, a hófehér lajhár
Szöveges ítélet
Ezért a pénzért a legjobb választás. Megy mint a bolond, tolerálja a "munkaid?m kötetlen, megyek, mint a töketlen" elvet. Elfér benne egy TV stáb. 5,5 literes fogyasztással Olaszország 5 személlyel, klímával, dudorodásig pakolva. Két nagytest? embernek elöl vállban sz?k lehet. Pláne pufidzsekiben :)))
Családi autónak ideális, munkaautónak egy picit kevésbé (az éves 40000-es futásteljesítmény nem tesz jót neki :))
Komoly baj nem volt vele, inkább csak az egyik szervízzel, illetve a Renault Hungária hozzáállásával. Érdemes megnézni, hogy hova adod be javítani :)
Utólag beszerelt extrák: CD-tár, tolatóradar (muhahaha :)), viszonylag igényesnek mondott kartámasz
A gyorsulásról az alábbi Totalcar tesztet idézném:
"Ne szépítsük a dolgot, a dízel Thalia a common-rail technológia és a turbó dacára is lassú, akár egy tekn?sbéka hegymászáskor. Nulláról százra 15 másodperc a gyári adat, de nekünk 18 alá nyomni is csak kínkeservvel sikerült."
Nos, nem akarom Karottát bántani, de a gyári 65 lóer?vel, egy emberrel, autópályán 13,6-ig sikerült egyszer leszorítani a gyorsulást, a 14,1 már többször összejött. (Tudom, most sziszegnek páran, hogy hajlítom a holdat. Nézzék meg egyszer: 3250 körül váltani, ez a titka. Túlpörgetni felesleges, csak rontja az eredményt.)
Amúgy az Alizé az utolsó, rendesen összerakott klímás limitált széria. Az újabbaknál ilyen "drága" alkatrészeket spórolnak le: motortakaró m?anyag borítás (alsó), motorháztet? bels? burkolat (textil), utasoldali légzsák kikapcsolója.
UPDATE: 100322 km és majdnem 3 év után elváltak útjaink. Szerettem, minden hibájával együtt... Megsirattam :)
Hibalista
- Motorháztet? újrafújva (sikerült behorpasztani :), fékbetét 30000 km-enként, 90000-nél ugrik: féktárcsa, els? lengéscsillapítók párban (Budapestnek aszfalt kell! :)), bal hátsó futóm? csapágy, vezérm?szíj, segédszíj, sötöbö (mert ugye az el?írt 120000 km-t nem bírja a francia tervez?munka), motorbak, bal féltengelynél gumiharang (mivel a 90000-es szervízre minden összejött, a legolcsóbb ajánlat tokkal vonóval 270e (kötelez? szervízzel együtt)).
Ide hordtam szervizbe
Renault Budapest, Renault Ház
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Renault Békési (Fót)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100322 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swift 1.3 GC (1999) | Következő autója? | Toyota Corolla 1.6 GTi (136 LE, 1991) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
