A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 dCi Alizé 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dénes, a hófehér lajhár

Szöveges ítélet

Ezért a pénzért a legjobb választás. Megy mint a bolond, tolerálja a "munkaid?m kötetlen, megyek, mint a töketlen" elvet. Elfér benne egy TV stáb. 5,5 literes fogyasztással Olaszország 5 személlyel, klímával, dudorodásig pakolva. Két nagytest? embernek elöl vállban sz?k lehet. Pláne pufidzsekiben :)))

Családi autónak ideális, munkaautónak egy picit kevésbé (az éves 40000-es futásteljesítmény nem tesz jót neki :))

Komoly baj nem volt vele, inkább csak az egyik szervízzel, illetve a Renault Hungária hozzáállásával. Érdemes megnézni, hogy hova adod be javítani :)

Utólag beszerelt extrák: CD-tár, tolatóradar (muhahaha :)), viszonylag igényesnek mondott kartámasz

A gyorsulásról az alábbi Totalcar tesztet idézném:
"Ne szépítsük a dolgot, a dízel Thalia a common-rail technológia és a turbó dacára is lassú, akár egy tekn?sbéka hegymászáskor. Nulláról százra 15 másodperc a gyári adat, de nekünk 18 alá nyomni is csak kínkeservvel sikerült."
Nos, nem akarom Karottát bántani, de a gyári 65 lóer?vel, egy emberrel, autópályán 13,6-ig sikerült egyszer leszorítani a gyorsulást, a 14,1 már többször összejött. (Tudom, most sziszegnek páran, hogy hajlítom a holdat. Nézzék meg egyszer: 3250 körül váltani, ez a titka. Túlpörgetni felesleges, csak rontja az eredményt.)

Amúgy az Alizé az utolsó, rendesen összerakott klímás limitált széria. Az újabbaknál ilyen "drága" alkatrészeket spórolnak le: motortakaró m?anyag borítás (alsó), motorháztet? bels? burkolat (textil), utasoldali légzsák kikapcsolója.

UPDATE: 100322 km és majdnem 3 év után elváltak útjaink. Szerettem, minden hibájával együtt... Megsirattam :)

Hibalista

- Motorháztet? újrafújva (sikerült behorpasztani :), fékbetét 30000 km-enként, 90000-nél ugrik: féktárcsa, els? lengéscsillapítók párban (Budapestnek aszfalt kell! :)), bal hátsó futóm? csapágy, vezérm?szíj, segédszíj, sötöbö (mert ugye az el?írt 120000 km-t nem bírja a francia tervez?munka), motorbak, bal féltengelynél gumiharang (mivel a 90000-es szervízre minden összejött, a legolcsóbb ajánlat tokkal vonóval 270e (kötelez? szervízzel együtt)).

Ide hordtam szervizbe

Renault Budapest, Renault Ház

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Renault Békési (Fót)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100322
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift 1.3 GC (1999) Következő autója? Toyota Corolla 1.6 GTi (136 LE, 1991)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)