Daliás talicska
Szöveges ítélet
Megy mint a sárkány 120-ig aztán kifullad, csak pörög de semmi. Aztán (16 cigiszippantásnyi idő múlva) eljő az erőmű csúcsa ami szél, út, kedv vagy még ki tudja minek a függvénye, de 44-es telitalppal pályán néha 160, néha 175. ekkor már olyan menetzaj van hogy a munkavédelmi tv. szerint csak füldugóval lehet utazni. Kell is a hangos rádió. A klímája jó, és nem sokat vesz le a teljesítményből. Kifacsart egy szörnyeteg mint minden francia. Óvatosan városban!!!!! jöttem már ki 4l-ből, autópályán 7,1-ből. Ti értitek ezt. Ritka kényelmetlen az biztos, egyszemélyes autó, úgy még elmegy. 160 cm felett nem ajánlott. A formatervezés =clio+lady futó összedolgozva. Borzalom. Nyáron olaszban azt hitték hogy én csináltam nem hitték el hogy ez gyári alkotás. Ha egyszer a Renaultnál, viszek a mérnökeiknek vonalzót és az összes körzőt+görbevonalzót likvidálom. Akkó tán lössz dizájn. Privát véleménxem francia autó nem autó!!!!! Ezért a pénzért autót is lehet venni!
Hibalista
- Amitől autó az autó az nem, de minden más( elektromosság, rádió, el. ablak, motorvédők)
Ide hordtam szervizbe
Renault Forgó Kkhalas
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Mondi | Következő autója? | Bármi ami NEM francia |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
