Csak ne szállj ki belőle!
Szöveges ítélet
Ez az autó roppant csúf. (másik talán erösebb kifejezéssel illetnék, én elfogult vagyok.)
Amikor a Renault Clio Quasimodo mellett döntöttem, leginkább az érdekelt, hogy
A.: belülről nem látszik, míly randa is szögíny pára,
B.: 2,65 millióért ilyen remekül felszerelt, klímás, új autót nem kapok.
Rengeteg kütyü volt benne gyárilag: távirányítós RDS magnó, két ablakemelö, két légzsák, távirányítású kp-i zár, szervó (nem villany, hanem a jó öreg hidraulikus.) Vettem bele klímát, és megérte.
Azok, akik szeretnek kredencet, 200 centis TV-t, fünyírót hurcolni a kocsiban, felejtsék el.
A családban úgy hívtuk a csomagtartót, hogy "malacpersely". Iszonyú nagy, de semmi nem fér bele, csak ömlesztve fél köbméter vetömag vagy cement, esetleg teszkós bevásárlás. Ami pedig bentmaradt és elörecsúszott az ülésekhez, arról jobb lemondani, mert odáig már el sem látni...
Autóstársaim nem gondolták volna, hogy simán legyorsulom öket, pedig... Ha vehemensen, bátran 4000 fölé pörgettem, nagyon ment. Amikor 98 paci mindössze egy tonnát mozgat, meglepöen idegesítö lehet egy izmosabb gép soförjének, pedig elözés után gyakran rájuk mosolygott a hátsó ablakba kirakott nyelvöltögetös Garfield.
Ennek az a hátulütöje, hogy autópályán 4000-es fordulatnáől még csak kb 125 körüli sebességet lehetett mérni.
Az úttartása is egészen jó volt, bár hajlamos volt elpattanni az úthibákon, és olyankor kicsit kijjebb rakta a csúnya orrát. Ha számítottam rá, semmi gondot nem okozott.
A kárpit iszonyatosan ronda, de tartós. Én vettem rá atlétatrikós huzatot. Az se volt szebb, de legalább az kopott, azt égettem ki a csikkel, anyóssal, kutyával. Kényelem, hja az csak elöl van, de ott is csak inkább hosszában. Persze, én a 195 centimmel nem is ültem hátra soha. Ha két nagyobb pasi beül elöre, igazi kék-osztriga bár hangulat alakul ki, legalábbis eléggé össze kell bújni istenadtáknak. Tanulság: vigyünk hölgyeket.
Bár, nem egy csajozós autó.
Összefoglalva: kompromisszumokkal, de egy szerethetö autó. Csak ne szállj ki belöle megnézni! :o)
Hibalista
- A szellözés-kapcsolok egyik megvilagito lampaja, de nem javíttattam meg. A fényszóró izzók rendszeresen - cca évente - kipurcantak, felváltva. A szélvédö gumiszigetelése a garancia lejáratának napján elfáradt. Nem cseréltettem ki 30000-ért, meg egyébként se szivárgott.
Ide hordtam szervizbe
Csak a Baujmgartner Kőbányához vittem, mert ott vettem.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Nissan Almera |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
