Best buy diesel
Szöveges ítélet
Jobbról elölről kis sebességnél - még jó úton is - vmi nyikorgó hang hallatszik, érdekes, hogy kinyomott kuplungnál nem!
Gariban OABW csöveket cseréltek rajta. Meleg motorral néha nem indul el elsőre, kánikulában mintha lomhább lenne. 25e-től kopognak az első futóművek. Utángyártott fűzfői szélterelőt ne vegyetek hozzá, nem pontos a mérete. Hangos az index visszajelzője. Két személlyel 4.7l !!! az átlagfogyasztás vegyes üzemben. A csomagtér magáért beszél.
2007.nov.
A nyikorgást meg lehet szüntetni a jobb első kerék feletti motortartó bak zsírzásával.
Azóta kiderült, hogy nem a futómű kopog, hanem a FERODO fékbetétek (!!!) okozták a jelenséget. 47e km-nél cseréltettem ki őket, azóta nem zörögnek (Renault betétek).
Hibalista
- kesztyűtartót vízszintesen tartó műa. alkatrész szétesett, fényezési hibák (több helyen olyan, mintha spray-vel ráfújtak volna vmi fényesebbet, nem foglalkozott vele a márkakereskedő), 5 év alatt 2 izzítógyertya ment csak tönkre, alsó motortartó "kutyacsont" cseréje 5 év után (rángatta a váltókart).
Ide hordtam szervizbe
Renault B.kalász:
olajcserénél 5,5l-t számláztak, holott csak kb. 4l kellett bele.
Egy alkalommal nem használták a nylon ülés/kormányvéd?t.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner Újpest: az ügyféllel lehetnének udvariasabbak is a szerelők ill. a munkafelvevő!
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
