Az Istennő
Szöveges ítélet
Vásárlás 2005. Autókereskedö "beszélt rá" a zöld szinre. Ami lehet benne van, 3 hónapot kellett rá várni, mert elektromos füthetö tükröt is kértem bele. Nagykanizsa, az autóértékesítö PROFI, 9 év után is tartom a kapcsolatot vele, megbízható, számíthatok mindenben rá. D András. Már másik Renaultnál van, időközben Nagykanizsa bezárt… 2006 végén megvolt az első szerviz. Elvileg 2 évente kellene hordani szervizbe, de emlitették, hogy mivel dizel, vigyem évente. "A magyar dizel hajtóanyagok miatt". A szerviz cakk-pakk pollenszürö, olaj, olajszürö 25.000 Ft. Egy szerviz alkalmából jelezték, hogy a motor kicsit zajos, mintha remegne-rezegne. Megnézték, közölték az egyik motortartó bak a hibás. Csereautót kaptam, szó nélkül kicserélték az alkatrészt, nem kellett könyörögni, hogy cseréljék, csak arra "ébredtem" hogy a csereautó papirjait és a kulcsot a kezembe nyomták, és "egy héten belül jelentkezünk". LEMOSVA KAPTAM VISSZA! Komolyan mondom, hogy ilyet ritkán hallok. Mintha mesében lettem volna.
Gondom volt a csomagtartó zárjával, „önálló életet kezdett élni – a kis céda:D", valami vezeték elszakadt a csomagtartó ajtóban. Azt Siófokon megcsinálták, jobb lett, mint uj korában.
Nagyon megy, ha autópályán odalépek, hamar 160 körül jár már. És mégegy. Dizel és nem füstöl!! Követtem már saját kocsim, családtag odalépett neki, füst sehol.
Fogyasztás az elmult 3 évet nézve 4,9 l/100 km.
Ez szerintem jó. Családban van Megane, szebb kidolgozásu, de nekem ez tetszik. Le nem cserélném.
Szerviz: Nagykanizsa. Tényleg jó, mikor vittem, pontosak voltak, és ami fö számomra, ott lehettem a kocsi közelében, nézhettem, kérdezhettem mit csinálnak vele. Nem volt gond a szerelöknek.
2009 összesen 6 befecskendező csere, mérnök Bp-ről lejött, nem értette a dolgot, először kettőt cseréltek, javulás semmi, mérnök megint Siófokra, vadi uj garnitura (4db). 5 éves garis a kocsi, szerencsére ezt mind gariban.
2013 nyár, 4 személy Olaszország, összesen 1500 km, folyamatos klima, 5,5 a fogyasztása, autópálya többnyire.
2014 eleje. 104000 km van benne, még mindig tökéletes, ÉS lekopogom, EREDETI akksi van benne, 8 és fél éves!!! A szervizek betartva, volt párszor gázolajszürö cserélve is, és a második sorozat nyári és téli gumi garniturát koptatjuk. Fékbetét csere is volt.
2014 nyara: meghalt az akksi. Jól bírta, majdnem 9 évig (2005.novemberi az autó).
Sokan birálják, nekem bevált. És mellé lett egy Clio de ezt külön cikkben.
Hibalista
- motortaró bak - elfáradt - összesen 6 befecskendező, gariban cserélték mindet. Először kettőt, aztán mindet.
Ide hordtam szervizbe
Renault Nagykanizsa
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault Siófok
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 104000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
