Az embert próbáló autó
Szöveges ítélet
Ár érték arányból ez volt a legjobb választás,sajnos ez nem egy Clio bár én abban sem bíznék ezek után.
2.275.000,Ft-ért vettük,és eddig 3000000 Ft körül járok a szervízzel együtt.
Az autó menettulajdonságával,kényelmével,praktikusságával szinte semmi gondom nem volt,ez az autó viszont egy pénzégető kazán,megbízhatatlan az enyhe kifelyezés,méregdrága az alkatrész.
Hibalista
- 20000km hátsó csomagtartózár(szériahiba javíthatatlan 4-szer cserélték,már csak kulcsal nyílik)
- 3000km index cicereg 3-szor cserélték(inkább ciceregjen)
- 45000 km levegőkeringető szabályozógombból csak a 4. fokozat megy
- 40000km duda meghalt 17000-Ft
- 50000km motortartó gumibak eltört!!!
- futómű szilentek cserélye, 75000 km hengerfely tömítés csere!!!!!!,
- 88000km indítómotor javítás(beégett rézlemezek),
- szivárgó lengéscsillapítók
- Mindezeken a hibákon nem kell meglepődni hiszen minden autón előfordulhatnak (a Renault szerlők magyarázata)
Ide hordtam szervizbe
Renault Kőbánya
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 88000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601s | Következő autója? | toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
