Annuka kis autócskája
Szöveges ítélet
Anyám autója, akkor vette, mikor elvált apámtól. Nekem egy szót sem szólt, róla, hogy az előző járgányt egy ugyanolyan újra cseréljük, de végülis...
Használata: anyám beül, garázs kinyit, anyám kiáll, garázs be, kocsiba be, beszíjazás (nem a hivatalos közegek miatt, hanem anyám és az autó együttes kombinációja miatt), utána halálfélelem.
Nyáron lementünk vele és körbejártuk Erdélyt, szép volt, az autó szó nélkül bírta a román utakat, csak a fékek használódtak el. Hazafele a határon átérve kapásból 10K jómagyar aranyforit bírság gyorshajtásért. Amióta Sükür (ez a név csak jött, talán mert török haveromat is így hívjuk) megvan azóta anyámat háromszor büntették meg gyorshajtásért, ami általában kimerül a 120as felső határral, faluban.
Fél éve kaptam jogosítványt, kapásból anyám kivitt, megnézni nemmintha nemtudná, hogy vezetek -(Peugeot 205 a nyaralóban gyakorolni+hobbiverseny=eddig 40000 aranyforint az autó árával)-, de kíváncsi volt. Majd meghalt, amikor az M3ason a nyaraló fele 180as tempónál feltűnt neki, hogy az ezüst és fekete színű német autók átsorolnak biztosítva a szabad utat. Én csak annyit mondtam, h a végsebességet is ki kell próbálni, ami valahol 190 felett nemsokkal volt. Ő sem hitte volna, hogy ilyen ki autót vett.
Az autó azóta még sokmindent megélt, nemis kell említeni, h a pénteki kunyerálás után nem egy csajt sikerült ledönteni a hátsó ülésen. Apropó kettyintés: a rugózás nem is rossz, magas igénybevételnél sem nyikorog, csak néha akkor ha be van húzva a kézifék, de ezt az eddig látott típustársak is alátámasztják, hogy nem egyedi hiba.
Kb egy hónapja anyámat sikerült rábeszélnem pár apróságra Pl: alufelni peresebb gumikkal, sportkipuff, sortlégszűrő, chiptuning, és egy kis motortuning, ami után a gyári 75 paci szaporodni kezdett és a lóerők száma felugrott 102 lóerőre, ami nem is rossz egy gyári 8szelepestől. Megy mint a mérgezett egér. Tervbe van véve a sötétített ablak, és egy 16 szelepes hengerfej és egy kis hangrendszerbővítés (az eredeti se rossz, de nem árt a nagyobb), és persze ültetés.
Valószínű, hogy karácsonykor megkapom, mert anyám vesz másikat magának és nem akarja eladni.
1előre ennyi, mindenkinek Rönót és píííísz
Hibalista
- semmi az ég egy adta világon, csak első fékek voltak cserélve 30000Kmnél, ezenkívül csak olajcsere volt, ja és a CD Box behalt, de tisztítóCD orvosolhatja a dolgot
Ide hordtam szervizbe
Renault XVII. ker.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Noraauto, Csömör, egy csomó régi renaultos szerelő van, akik értenek hozzá, jól és gyorsan dolgoznak
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Thalia 1,4 RT | Következő autója? | ezt fogom megkapni |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
