A törődést meghálálja
Szöveges ítélet
Egyébként amíg meg nem veszi az ember az autót addig mézes-mázos a szervíz amikor gond van mintha meg sem hallanák amit mond az ügyfél. Ha többször van gond akkor főként igaz ez.
Megjegyzem: szeretem az autót mindenféle gondjával bajával együtt.
Hibalista
- A szalonból hazafelé hárman ültünk az autóban, valami kopogott hátul. Visszavittem, elmentünk a szerelővel próbaútra= semmi. Hárman ültünk bele kopog. Kiderült hogy a jobb hátsó lengéscsillapító el van hajolva. Rögtön cserélték. A rádió álló autóban nem járó motor esetén felhangosodik kikapcsol- visszakapcsol. Kb. 10-szer vittem vissza kicserélték a rádiót egy szalonautóéval, az is csinálta. Mire visszamentem egy hét múlva eladták az autót az én rádiómmal. Azóta is megvan a hiba senki se tudott rájönni miért csinál ilyet. Sebességváltóból szivárog az olaj a kapcsolókar tengelyénél. Kétszer javították garanciában, igaz másodjára nehezen álltak rá. A motortartó gumibak nálam is kopogott de segített a zsír és némi csiszolás. Az ékszíjfeszítőkben gyárilag kevés kenőanyag lehet mert 2 éves korától télen hidegben amíg fel nem melegedett elég furcsa hangokat hallatott. A legutolsó eset a bal hátsó fékpofa betétjének leválása volt. A szervízben rögtön vágták a hibajelenség elmondása után, hogy mi okozta. Ezt olyan természetesen mondták mintha egy kavics szorult volna a gumi mintázatába. Egy erőtlen kísérlet a Renault Hungária felé, mire a válasz : A KOPÓ FOGYÓ ALKATRÉSZEKRE ( fék ,gumi) egyébként sincs garancia, nemhogy egy 4 éves autóra. Érdekes hozzáállás, ugyanis nem elkopott hanem levált a ragasztás ami GYÁRTÁSI HIBA.
- Takarékos, igaz ha márkaszervízben javíttatja az ember az nagyon drága. A hátsó fékpofa garnitúra a szervízben 25000ft én 5500ft-ért vettem utángyártott olaszt.
- A levegőszűrőt nem szabad sajnálni tőle, én 10-15 ezer km környékén cserélem, az olajat 25 ezernél nem használom tovább, a gázolajszűrőt is kb 30 ezernél cserélem.
- Most egy hónapja az akksi adta meg magát, de úgy hogy megálltam az autóval és indulnák el se kép se hang. Egy gramm áram nem volt benne. 3 hónap híján 4 évet bírt.
- A fűtéskapcsolók háttérvilágítását többször kellett cserélni. Hát elég macerás kibányászni az izzót.
- A kesztyűtartó kitámasztója is többször elszakadt(műanyag).
Ide hordtam szervizbe
Renault 60
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Fiat Regatta 1,9 D | Következő autója? | Még nem tudom. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
