A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 DCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A törődést meghálálja

Szöveges ítélet

Egyébként amíg meg nem veszi az ember az autót addig mézes-mázos a szervíz amikor gond van mintha meg sem hallanák amit mond az ügyfél. Ha többször van gond akkor főként igaz ez.
Megjegyzem: szeretem az autót mindenféle gondjával bajával együtt.

Hibalista

- A szalonból hazafelé hárman ültünk az autóban, valami kopogott hátul. Visszavittem, elmentünk a szerelővel próbaútra= semmi. Hárman ültünk bele kopog. Kiderült hogy a jobb hátsó lengéscsillapító el van hajolva. Rögtön cserélték. A rádió álló autóban nem járó motor esetén felhangosodik kikapcsol- visszakapcsol. Kb. 10-szer vittem vissza kicserélték a rádiót egy szalonautóéval, az is csinálta. Mire visszamentem egy hét múlva eladták az autót az én rádiómmal. Azóta is megvan a hiba senki se tudott rájönni miért csinál ilyet. Sebességváltóból szivárog az olaj a kapcsolókar tengelyénél. Kétszer javították garanciában, igaz másodjára nehezen álltak rá. A motortartó gumibak nálam is kopogott de segített a zsír és némi csiszolás. Az ékszíjfeszítőkben gyárilag kevés kenőanyag lehet mert 2 éves korától télen hidegben amíg fel nem melegedett elég furcsa hangokat hallatott. A legutolsó eset a bal hátsó fékpofa betétjének leválása volt. A szervízben rögtön vágták a hibajelenség elmondása után, hogy mi okozta. Ezt olyan természetesen mondták mintha egy kavics szorult volna a gumi mintázatába. Egy erőtlen kísérlet a Renault Hungária felé, mire a válasz : A KOPÓ FOGYÓ ALKATRÉSZEKRE ( fék ,gumi) egyébként sincs garancia, nemhogy egy 4 éves autóra. Érdekes hozzáállás, ugyanis nem elkopott hanem levált a ragasztás ami GYÁRTÁSI HIBA.
- Takarékos, igaz ha márkaszervízben javíttatja az ember az nagyon drága. A hátsó fékpofa garnitúra a szervízben 25000ft én 5500ft-ért vettem utángyártott olaszt.
- A levegőszűrőt nem szabad sajnálni tőle, én 10-15 ezer km környékén cserélem, az olajat 25 ezernél nem használom tovább, a gázolajszűrőt is kb 30 ezernél cserélem.
- Most egy hónapja az akksi adta meg magát, de úgy hogy megálltam az autóval és indulnák el se kép se hang. Egy gramm áram nem volt benne. 3 hónap híján 4 évet bírt.
- A fűtéskapcsolók háttérvilágítását többször kellett cserélni. Hát elég macerás kibányászni az izzót.
- A kesztyűtartó kitámasztója is többször elszakadt(műanyag).

Ide hordtam szervizbe

Renault 60

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 125000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Fiat Regatta 1,9 D Következő autója? Még nem tudom.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)