A mi autónk: Berlin egyetlen Thalia-ja
Szöveges ítélet
Hát megvettük a török csodát! Már jól kezd?dött az egész, bemutató autó volt, a Camponában volt kiállítva gyönyör? szép andalúz piros kivitelben. Miután befizettük a foglalót, ígéretet kaptunk az ügyintéz?t?l, bekérik az autót a Budaörsi úti Baumgartner szalonba, ne érje semmi bántódás, míg a miénk nem lesz. Az els? pofont akkor kaptuk, amikor látogatásunk alkalmával fel volt matricázva az autó és gépi mosó nyomait véltük felfedezni rajta. Megígérték, minden el lesz tüntetve az átvétel napjára, speciális kegyszerrel újjávarázsolják a fényezést. Eljött a nagy nap, átadták az autót, illetve lementünk érte a garázsba, kezünkbe nyomták a kulcsot és mehettünk a következ? benzinkútra. A varázslat nem sikerült röpke egy hónap alatt, újbóli kérésünkre a matricák nyomait akkor próbálták egy törl?ronggyal elt?ntetni kevés sikerrel. Bár ez lett volna a legnagyobb baja az új családi kedvencnek! Jött az els? ingyenes kötelez? szervíz, premier plánban láttuk a váróból, hogy kb. 1 óra alatt az indexeket és a lámpákat sikerült felkapcsolniuk, majd a következ? 1 órában még csak véletlenül se ment senki az autó közelébe, és ezek után közölték, hogy minden rendben az autóval. Kérdeztük, hogy alulról hogy nézték át az autót, ha meg sem emelték, mire s?r? elnézést kérve újabb kb. 1 óra alatt felemelték és belestek alá ... Teltek múltak a hónapok, mikor egy szép hideg téli éjszakán azzal szembesültem, hogy meg se moccan az autó, de sebaj, van Assistant-unk. Telefon, s legnagyobb megrökönyödésemre kijött a "sárga angyal". Próba el?re-hátra, az autó nem mozdult, "hát ide trailer kell" felkiáltással tovaszáguldott én pedig a pesti éjszakában kb. 1 órát vártam a szállításra. Lényeg a lényeg, az autó jobb hátsó fékbetétje leszakadt, beszorult: csere potom 28 ezerért, 24 ezer km-nél nagyszervíz után. Na nem baj, akkor is a miénk. Néhány hónap újra eltelt, 30 ezres szervíz: megállapították, hogy a jobb hátsó rugó törött. Mivel az autó két rekesz ásványvíznél nagyobb terhelést nem kapott, nem értettük, mi történhetett, de erre a szervíz se tudta a választ. De potom 38 ezerért kicserélik kedvezménnyel), mivel már csak jótállás volt rajta. Nem hagytuk annyiban. Szerencsére egy tapasztalt ismer?sünk a Fogyasztóvédelemhez irányított minket, ahol megállapították, hogy anyaghibás a rugó, és köteles a szervíz ingyen kicserélni jótállásban is. Ezt ajánljuk mindenki figyelmébe!!!! Rugó kicserél (röpke egy hónap ügyintézés után), autó m?ködik, hurrá!!! A kezdeti nehézségek után meghálálta az autó a kényeztetést, és csak azért váltunk meg t?le 4 év után, mert kin?ttük. Még a végére egy h?t?t és egy szervószívattyút kicseréltünk kb. 200 ezer forintért, de mindent összevetve a család kedvence volt. A többiek által említett típushibákat (szélvéd? tömítés, csomagtér kihasználhatatlansága stb.) mi is tapasztaltuk, de ezeket betudtuk a nem kiforrott modellnek. Mindent összegezve árához képest jól felszerelt, kényelmes családi autó volt, megsirattuk.
Hibalista
- Hátsó fékbetét leszakadt
- Rugó gyárihibás
- H?t? kilyukadt
- Szervószívattyú elszállt
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner Budaörsi út
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner K?bánya
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ren. Twingo | Következő autója? | Citroen Picasso |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
