A Legurítani való
Szöveges ítélet
Az autó egész kényelmes és dízelhez képest jól is megy,teljesítménye megfelel akár egy hasonló térfogatu benzines autóhoz.A belső kialakítása tűrhető,minden a helyén van..A jó tulajdonságok itt véget is érnek..A motorja úgy ahogy van össze kéne gyűjteni az összeset és eladni hulladéknak!! Nagyon kényes az üzemanyagra/melyik kútnál van teljesen tiszta diesel?????/ A porlasztócsúcsok hamar eltömődnek,az injektorok megnyekkennek...A lámpákmák folyamatosan kiégtek,sokat kellett hordani szervízbe..injektor csere 2x /1. szervíz-200000ft,2.-szerelő 120000ft/ egr szelep csere 65000ft,adagoló szabályzó szelep-34000ft Ha valaki szeretn ilyen autót venni inkább benzinest válasszon....Ez szerintem vonakszik minden renault dci motorra.
Hibalista
- injektorok 2x,egr szelep,lámpák folyamatosan,adagoló szabályozó szelep,
Ide hordtam szervizbe
renault inicial sopron
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 167000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | orion | Következő autója? | ??? japán vagy német |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
