A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,5 dCi Status 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jó munkásember! :)_UPDATED 2013.04.12

Szöveges ítélet

ELSŐ VÉLEMÉNY (1 évesen, 20000 km után)
Ez az első új autóm, hosszú ideig semmi problémám sem volt vele, ami volt is (2x bal első ablakemelő csere) sem igazi gond volt, mert bár működött mondhatni tökéletesen, csak zörgött.
A kocsi fogyasztása KIRÁLY! 90-110-es tempóval jártam már vele 4l-es fogyasztással, nyári téli vegyes átlagfogyasztást nézve nálam 5-5,5 lityi körül alakult. A kocsiban a 80 lovas dízel van, mellyel nagyon dinamikusan lehet közlekedni, és nem nagyon kell odafigyelni, hogy mennyire nyomja neki az ember, mert standard módon 4,5 körül alakult nyáron a fogyasztás (ha odafigyel az ember, akkor a 4 liter sem álom). Mindez egy kis tuningchippel, és szélesebb gumikkal menve igaz.
Jelenleg 20.000 km van benne (1 év használat), 190 centi, 110-120 kg vagyok, és bár az első ülés magasságban is állítható, teljesen kényelmesen elférek, bár legtöbbször egyedül megyek vele.
Összességében nekem nagyon bejött a kocsi, ebben az árban azt kaptam, amit elvártam tőle.

UPDATE1 (4 évesen, 60000 km után)
A kocsiban 53000 km környékén cserélték mind a 4 befecskendező szelepet, a magyar gázolaj minőségére fogták a dolgot. Gariban ment az egész, mert volt rá garancia+ szolgáltatás megvéve (+100e Ft volt anno).
Más problémám a kocsival nem volt, 30000-nél cseréltem első fékbetéteket (másnak bírja 60-70-80 ezerig is, hát gondolom ez vezetési stílustól függ) A mostaniban is van már 30000, de ezek még több mint 50%-osak (TEXTAR van most benne).
Az EGR szelepet kellett nemrég tisztítani, azóta egyenletesebb a motor járása is, el volt kormolódva kissé.
Összességében, nekem eddig bejött, nem fogyaszt sokat, megy mint a golyó, nekem még tetszik is, szóval merném ajánlani másnak is.
Vizsgán volt, egy alapos mosást kapott, illetve a hátsó indexekben cserélték a sárga búrás izzókat, mert lepattogzott az izzóról a sárga festék (~300 Ft), és minden szó nélkül átment.

Update2 8 évesen:
Azért mostmár vannak vele gondok:
Az EGR szelep vacakolt, többször világított a motorvisszajelző lámpa, maga az EGR még egy ideig jó volt, először egy szoftverfrissítés megoldotta a gondot, de 8. éves korára kapott egy új EGR-t.
A tél beálltával nehezen kezdett el indulni a 7.-8. éves korában, mindenféle vizsgálatok után kiderült, hogy az önindító ragadt már (perselyek ki voltak benne menve) és emiatt túl nagy áramot vett fel, nem is forgatta rendesen, és nehezen indult be. Önindító generál után + új izzítógyertyákkal szinte pöccre indul.
Vannak vele itt ott gondok, egyik másik izzó kiégett a háttérvilágításnál, de ott még nem hagyott sehol sem.
Valószínűleg a kormány-szervómotort is meg kell majd lesni ha jön a jobb idő, mert télen 1x 2x vacakolt.

A pénzét elsősorban a CHF alapú hitel miatt nem érte meg, bár még abból is sikerül nem túl nagy veszteséggel kijönni, ha ez nem lett volna, szerintem megérte a pénzét.

Hibalista

- - Bal első elektromos ablakemelő zörgött (2x cserélték gariban) - - 4 db befecskendező szelep, 53000 környékén haltak be, gariban cserélték (volt rajta garancia plusz) - - EGR szelepet kellett tisztítani, majd 2012-ben cserélni - - A belső világítás fel-felvillan menetközben, ki kellett kapcsolnom - - Önindító 8 év után generálra szorult - - Ezen túlmenően csak a kopó alkatrészek: - 1x féktárcsa csere, 4. fékbetét garnitúra, hátsó fékben még minden eredeti. - Izzítógyertyák, sajnos ezekből 2-t már fúrni kellet, annyira belerohadt. - Kormányösszekötő rúdfejek + axiál.

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi, Debrecen, udvariasak, segítőkészek, normális szerelők.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Saját magam :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1,4D Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)