A csomagtartón kívül nincs el?nye
Szöveges ítélet
Céges kocsi. Ezek után teljesen mindegy volt, hogy Ferrari, vagy Thalia. Aztán mégis Thalia lett, hát ez van, ezt kell(ene) szeretni, de nem megy. Els? vezetés alkalmával nagyon gyorsan ki akartam szállni, amikor meghallottam az index csipogását. Azóta piros lámpánál, kanyarodó sávban nem indexelek.
A váltó horribilis. Hosszú nagy bot, négyesben is úgy meg lehet mozgatni, mint más kocsinál üresben sem, kóvályog, lötyög, és minden egyes úthibát lehet rajta érezni, ha az ember rajta hagyja a kezét. Az egyest különösen utálja bevenni, de tanulékony egyébként. Beállsz a piroshoz, izomból egyes. Kiveszed üresbe, megint egyes, na, ez már könnyebben ment, harmadszorra pedig már puhán siklik bele. De ki az a hülye, aki háromszor teszi be egyesbe a kocsit indulás el?tt?
Az egész verda imbolyog, mint egy szekér. Az ABS olyan benne, hogy akkor is bekapcsol, ha gödrös az út. Hátul a hely mikroszkopikus, a csomagtartó viszont bazi nagy. Csak úgy repkednek benne a tárgyak. A központi zár csak simán hülye, néha 15km/h felett automatikusan lezár mindent, aztán összevissza kell nyomogatni a gombot, hogy kinyíljon, mert magától nem teszi meg. A hamutartóba a váltó hármas és ötös állásánál nem lehet hamuzni. A vészvillogót a készifék mögé tették, hát ennél hülyébb helyet keresve sem lehetett volna találni. Egy rohadt tárolórekesz nincs a kocsiban, a keszty?tartó fedele lehajtott állapotban pohártartónak van kialakítva. Így borult a kollega lábára a finom vaníliás shake. 80 felett a kocsi fütyül. A csomagtartó fedél úgy nyikorog, mint egy szellemkastély ajtaja. Az autó viszonylag jól húz, kivéve hármasban, ahol sehogy. Szerintem csoffadt nagy holttere van, a most használatban lev? Megane sokkal jobb minden szempontból, de holttér ügyileg aztán pláne.
Na, kéne valami olyan is, hogy mit szeretek benne. A rádiót, az jól szól, és vezérelhet? a kormányról is. Szeretem a szervót is, bár autópályán is olyan habkönny? volt, hogy egy sávváltáshoz is felet kellett tekerni. A fék jó. A kuplung olyan, hogy néha úgy leragad a földre, és akkor nem annyira könny? elindulni. Egy vehemensebb rugásra feljön, de nagyon hirtelen, oszt vagy lefulladsz, vagy sportosindulásos lesz a menet. Ennyi.
Ennyi pénzért vennék egy egyéves astra classic 2-t, vagy akár egy ignist, csak ezt ne.
Hibalista
- kuplung
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Starlet | Következő autója? | Honda Jazz |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
