A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Talisman (2015)

Talisman 1.6 Dci 160 LE Aut. Initiale Paris 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus Kánaán Flottakedvezménnyel 10.5 millióért

Szöveges ítélet

Olvastam az első ítéletet a típusról. A kedvenc karakterem, amelyik leírja hogy cégautóként kapta, aztán jön a fikázás. Az embertípus, akinek kétütemű trabantot se adnék, ha én lennék a munkáltatója...

Nos, nem tudom mit lehet rajta fikázni... Amit az autóipar, a mai fejlettségi szintjén tud, azt ez az autó tudja. Automata parkolás, távolságfigyelés-tartás, holttér figyelés, belső levegőtisztítás stb. A bőrülései szenzációsak, nagyon kényelmesek, hűtöttek-fűtöttek, mindkét oldalon többfunkciós masszázs van az elsőknél. A combtámasz nagyon jó, az ülés beállíthatósága szintén, nagyon jól testre szabható. Az egész kocsi egy guruló számítógép, van akinek bejön a Knight Rider effektus, van akinek nem, nekem mint technika őrültnek bejön. Nagyon nagyot akart a Renault gurítani ezzel guruló szoftverkavalkáddal, ami értelmeszerűen nem lett teljesen hibátlan első nekifutásra: a vezetőoldali masszázs időnként lefagy, a rádugott iPhone iPod-ját egyszerre akarja csatlakoztatni Bluetooth-on és USB-n keresztül, ami ugye nehéz, általában az elsőként érzékelt győz. Ha indítás előtt bedugjuk az USB-t, akkor 3-4-szer jön egy leokézandó hibaüzenet, hogy próbál Bluetooth-on keresztül is csatlakozni és nem megy. Kicsit idegesítő, meg az is, hogy egy telefonbeszélgetés megszakítása után indítja a rádiót vagy az iPod-ot, még akkor is, ha előtte le volt pause-olva vagy némítva. De ezek a dolgok szerintem későbbi szoftverfrissítéssel kezelhetők.

A zajszigetelés hibátlan: hihetetlen csend van az utastérben kis és nagy tempónál is, a futómű zaja is nagyon tompa, összehasonlítva a saját kategóriájában hasonló évjáratú Passat, Superb vagy Mondeo-éval (ezekben ültem). Sokkal csendesebb autó. 30-40 milliós luxusautókra jellemző csend, nyugalom és technikai színvonal van a kocsiban. A tesztekben is kitértek rá, hogy a térdmagasság alatti anyaghasználat miatt nem lehet luxusautónak nevezni. A hangtechnikája is első osztályú (Bose).

Gyönyörű az autó, az ametiszt fekete szín a legjobb hozzá, én azzal kértem. Tényleg bámulják az utcán, ez engem kissé zavar, nem szenvedek feltűnési viszketegségben.

Motor: Városban 5.5-6 l/100 km a valós fogyasztás (nem computer által kiírt, az csal 0.3 l-t mínuszban), vegyes 5-5.5 l/100 km, országút-pálya nem hülyegyerek tempóban 4.6-4.9 l/100 km.
Mindenki jajgat az 1.6-os motortól, meg hogy miért nincs 2.0-ás. Nos én általában ECO módban használom, és mindenre elég, előzéskor két kattintással átrakom sport-módba (hülyegyerek fokozatnak hívom), húz mint egy barom, ha lepadlózom, 380 Nm... mire kell több? Előzés után egy újabb kattintás a középső egér mögötti gombon és vissza ECO-ba. Marha jól testre szabható az autó egyébként: futómű keménységet, a négykerék kormányzás módját, motornyomatékot, kormányzást és egy rakás dolgot lehet a custom módban beállítani és teljesen testre lehet szabni az autót. Szenzációs. Ha az ember megunja, átvariálja és olyan mintha egy teljesen új kocsiban ülne. :-))

"Cégautóként kaptam" fikázós kolléga írta a másik ítéletben, hogy nem lehet a Passat-hoz hasonlítani... Valóban nem... sokkal jobb autó, minden téren. Amióta megvan, olyan szinten high-end, hogy nem nagyon nézegetem az autó újdonságokat, nem dobogtatja meg a szívem semmi.

Én csak ajánlani tudom, de ízlések és pofonok mint tudjuk... Ha bárkinek tetszik bármilyen autó, szerintem érdemes tesztvezetésre menni, nem internetről tájékozódni, meg tesztek alapján dönteni. Egyáltalán nem biztos, hogy egy agyoniskolázott, agyontetovált autótesztelő jól minősít egy autót, sőt... Renault, Nissan és Infiniti esetében ritka nagy baromságokat képesek leírni... Tehát mindenki próbálja ki szerintem, ami megtetszik neki és saját maga hozzon döntést...

Új autót 5000 km után érdemes olajcserére vinni, én megteszem mindig, és mivel dízel 15-20 ezrenként vinni fogom.

Hibalista

- Apróságok, egyik se olyan, hogy ne bírná ki a következő szervizig: - - Vezetőoldali masszázs időnként lefagy és újra kell indítani. Valószínűleg szoftveres hiba, még nem csináltattam meg. - Csomagtér alatti lábrugdosásos nyitásérzékelő "mászkál" (néha nem ugyanott kell alárúgni :-)) ), még ezzel sem foglalkoztam.

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner Budaörsi út. OK.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Latitude Következő autója? valami elektromos, ha lesz 600-700 km hatótáv
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Talisman 2015 (2016)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)