Utálat első ránézésre, de szerelem a másodikra
Szöveges ítélet
A verdát egy együttes autóztatására vettem főleg, vagyis, dob, gitárok, hangfalak, és személyes holmik hurcolására, és nem volt vele gond!
A külseje nagyon nem tetszett, aztán beleszerettem, főleg a külön nyitható csomagtartó ablak (lehet nincs köze a külalakhoz, nekem mégis összeforrott). A belseje nagyon kényelmes, tágas első pillantásra is, és hosszabb gyönyörködtetés után is, de ezt csak a hátsóülésen érzékeli az ember igazán. Hatalmas ablakok fényessé varázsolják a belteret. Az ülések kényelmesek, de a fordított bőr részek iszonyat gyorsan kopnak.
A műszerfal elég kényelmesen van elhelyezve, minden kézre esik, könnyen használható: a digitális klíma, a CD-s rádió, az ezekhez tartozó kijelzők jól láthatóak.
A belső design hátránya csak annyi, hogy a fordított bőr hamar kopik, nehezen tisztítható, (tudom, hogy hülyeség de) nem is lehet levenni, hogy az ember kimossa, a légzsák miatt pedig nem ajánlott még egy szövetréteget ráhúzni.
A nagy csomagteret talán ellensúlyozni akarták a kis rekeszekkel, vagyis: a kesztyűtartóba szinte semmi nem fér el, a torpedóban ugyan csak kicsi a hely, talán a pohártartó az egyetlen hely ahol apróbb dolgaink (1 mobiltelefon, 4 doboz cigaretta) elfér, az első két ülés alatt lévő fiókok nem is mélyek, nem is szélesek, tehát egy A4-s papír nem fér be anélkül hogy ne gyűrnénk meg, pedig jó ötlet, ott tartani az autó papírjait. A hátsó székeknél a padlóban található 2 db rekesz igen hasznos, mondjuk rejtegetni dolgokat.
A csomagtartó nagy, tágas, a kerekek felett mind a két oldalt rekesz van, a baloldali a nagyobb, ahova nekem sikerült bepasszíroznom 2 liter olajat, egy fényvisszaverő mellényt, 1 elég nagy zseblámpát, és egy pár apróbb kütyüt, a másik oldalra egy palack befér, és kész.
Egy pár szót a rosszról is: a csomagtartó alatt rejtőzködő pótkerék alatt található a kocsihoz ajándékba adott emelő, ami egyszer csak megadta magát, és elferdült (üres kocsi alatt), illetve az ehhez tartozó kulcs, amivel nem csak felemelni tudnánk a kocsit, hanem a kereket is levenni, ha nem tört volna el amikor épp a kereket akartam levenni! A kocsival kapott izzók nagyon jól bírják úgy 2 napig, de utána újra lehet cserélni. Szóval a kapott cuccok nem nagyon válnak be.
A csomagtartónál maradva, nekem becsorgott a víz a pótkerékhez, nem tudom, hol, nem tudom miért, de megszűnt egy idő után, viszont a bal hátsó ajtónál kezdett el azonnal beszivárogni, és eléggé megutáltam egy pillanatra.
A vezetése örömmel teli, és mai napig képes kellemes meglepetéseket okozni, amilyen nagy, olyan jól mozog a nagyvárosi forgatagban.
A luxust a digitális klíma, a négy elektromos ablakemelő ( a vezető tudja irányítani az összeset, és a két hátsót le is tudja zárni egy gombnyomással, hogy a gyerek ne piszkálja), az állítható ülés akár sportosabbaknak, akár kamionosoknak kényelmesen állítható.
Elég jól szuperál erdei utakon (Székelyföldet kibírta, és meg sem nyikkant), tekintve, hogy elég magas az alja, és jól fordul nagy termete ellenére.
Először mikor mikor megláttam, nem akartam, most nem akarom eladni!
Hibalista
- 1 gyújtótekercs, 8 db gyertya(a gyújtótekercs miatt volt rá szükség), 1 benzinpompa, 1 levegőszűrő, vezérműszíj-(spannolóval, vízpompával), fékpofák, féktárcsa elől, a trapéznál a diók, 2 benzinszűrő.
Ide hordtam szervizbe
Ismerősömhöz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
