Sokoldalú, kényelmes autó
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes, biztonságos autó tele pakoló helyekkel. Másodpercek alatt variálható. Praktikus a külön nyíló hátsóablak. Télen jól jön a kipörgésgátló és a f?tött ülések. A futóm? kényeles és nem is bólogatósan lágy. Azért a nagyobb kanyarokat óvatósan kell bevenni, mert azért egyter?r?l beszélünk. 120ig jól gyorsul az autó. 4000 felett már egész vad hangja van a motornak és nem sokkal ez alatt húz igazán. 150 felett már igen nagy a menetzaj. Gond nélkül lehet vele tartani a 160-70et. Ami nem jó benne az a váltó, mert lötyög?s és hosszú utakon jár és kormány, mert elég teherautós a szöge. Sokat van hajtva nemritkán heti 1000 megy bele. Kisebb-nagyobb kopások a m?szerfalon és az ajtókon ezért már látszanak. Spanyolországot is megjárta minden gond nélkül. Családi vagy mindenes autónak tökéletes.
Hibalista
- Gyútótrafó (szériahiba)
-
- Valami jeladó a f?tengelyen - emiatt nem idult sokszor nem indult els?re az autó, de nagy nehezen rájöttek, hogy egy pár száz forintos alkatrész hibája
-
- A tanksapka zárja minden nyitás/zárákor búgó-zörg? hangot ad
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Makó
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane Break 1,4 | Következő autója? | Zafira, Scenic II vagy Touran |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
