A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Praktikumból jeles

Szöveges ítélet

Életem els? egyter?je volt, Opel Vectra után elég nehéz volt megszokni, de az el?nyei feledtették a hátrányokat.
Kanyarban billeg?s, nem túl stabil, a magas üléshelyzet nagyon kellemes, kivéve, ha tempósan kell kanyarodni, mert ilyenkor borulásközeli élményeket okoz. A variálhatósága egyszer?en páratlan, az extrákból b?ven adtak alapáron ( 4 légzsák, számitógép, cd a kormányoszlopról kezelhet?, ködlámpák ). A kis 1,4-es motor nagyon pörg?s és csendes, jól húz, de a nagy légellenállású kocsitest miatt hamar kifogy az ereje.90 körül az el?zésnél célszer? a klimát kikapcsolni, mert enélkül országúton életveszélyes tud lenni... A manuális klima hatékony, de a csapágyazás gyorsan feladta, a Renault délpestnél utángyártottal pótolták garanciában ( a számlán gyári szerepelt ), ami 1 éven belül újra kattogott. A szokásos trafoprobléma 50 ezer körül jelentkezett, méltányossági alapon csökkentett áron cserélték.
A f?tés, a világitás, az üléskényelem, a kezelhet?ség, beláthatóság példás, ,még német autókhoz mérten is. Soha nem robbant le az uton, trafohiba után is hazaverg?dtem el?ször 3, majd 2 hengerrel. A ködlámpák nagyon sérülékenyek

Hibalista

- légsz?r? töml?vezeték elrepedt, klima csapágyazás, gyári rádió, gyujtótranszformátor, katalizátor, olajszivárgás, ABS jeladó

Ide hordtam szervizbe

Renault Szeged - gyorsak, udvariasak, de talán, mert nagyon sietnek, ezt-azt elfelejtenek ( pl izzócsere után a porvéd? gumit visszatenni... )

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Renault Délpest - pofátlanul drágák és mivel tele vannak ügyféllel, 2-4 heteket adnak meg a javitásra, ezenkivül el nem végzett munkákat és ki nem cserélt alkatrészeket is kiszámláznak

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 107000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vectra 1.6i Következő autója? Renault Scenic 2
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)