Pokoli bikázás!
Szöveges ítélet
Az autót nagyon szeretjük, mert elég családbarát stb. Azért elég satnyán van összerakva, érezni rajta, hogy kissé összecsapták. Akkorbiban emlékeim szerint gyorsan ki akart jönni a cég a kompakt egyterűvel. Szóval szeretjük, de bikázni ne próbálja senki! Az tiszta rémálom! A helyzet a következő: melléállok a másik kocsival, kinyitom a motorházfedelet. Keresem az aksit, mint minden normális kocsiban, de döbbenten látom, hogy aksi sehol! Hely lenne, de nincs itt! Látom, hogy a jobb oldalon árválkodik egy matrica "+" jellel, egy kupakon, kinyitom, ott a pozitív pólus. Ok, de hol a "-". Megnézem a könyvébe, hát az anyósülés alatt! A hozzáférés: hátlap teljesen hátradön, ülőlap kiakaszt, megdönt kb 45´. Alatta keresztcsövek, üléssín, merevítők mint minden normál ülés esetén, alatta csavarral (!) rögzített műanyagburkolat az alatt az aksi. Csavar kicsavar, burkolat Merlini módjára forgatva vagy 10 perc alatt kiszabadítható a sok cső közül. Megvan a "-" pólus! Bika rácsat, ajtó behajt, (hogy közel tudjak állni) a kábel ezáltal semeddig sem ér, mivel a "+" vagy 1,5 méterre van! Szerencsére még volt annyi kraft, hogy az elekrtomos ablakot le tudtam engedni, így ki tudtam vezetni a kábelt, amivel jelentős hosszuságot nyertem. Így oda-szambásztam a másik kocsival és sikerült! Hihetettlen, hogyan sikerült ezt így kialakítani! A szervízben röhögtek, hogy "ugye milyen jó?" Aztán közölték, hogy mivel az aksi az utastérben van, ezért nem 11e hanem, 25e! Ezúton gratuálok annak a francia tervezőnek aki ezt megálmodta!
Hibalista
- Semmi különös, csak ami egy ennyi idő autóhoz szokásos.
Ide hordtam szervizbe
Renault Initial Sopron
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda FRV |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
