Öreg barátom, hiányozni fogsz!
Szöveges ítélet
Egy automata váltós Opel Omega után ültem bele, kicsit nehezen találtam meg a helyem, hol a kezem volt rövid, hol a lábam hosszú, persze a kormány is furcsán állt. Aztán összeszoktunk. Ma is használom, és nagyon szeretem! Talán jobban megy, mint új korában (225ekm!!!)! Az olajat nem eszi (picit már ereszti), igaz, mindig a legjobbat kapta. A hátsó üléseket sokszor kaptam ki, vittem benne hűtőszekrényt, zuhanykabint, egyebeket. Még soha nem hagyott cserben. Az alkatrészek persze nagyon drágák, de nem kellett sok belőlük, első féktárcsákat is csak 210e-nél kellett cserélni!!!
Ha 100 alatt hajtom, a fogyasztása nagyon baráti, persze autópályán 9-10 között eszik. Szinte soha nem tettem garázsba, tűrte azt is, a mosóból mint ünneplőbe öltözött szépasszony jön ki.
Picit kipofozom, aztán nehéz, de jó szívvel valakinek továbbadom.
Mindenkinek ajánlom, aki vezetés közben a fején akarja tartani a kalapját!!!!!!
Hibalista
- Még az elején a kipufogódob hozzáverődött valamihez, gyors egyengetés és kész.
- Egy év után (valószínűleg gyári hibás volt, néha szarakodott már az elejétől) az egyik injektorszelep(?)
- 130e körül a vezetőülés kicsit megereszkedett (100kg alatt)
- 150e körül hátsó lengéscsillapítók
- 170e körül a kormánymű eresztette az olajat, nem javítható, csere
- 180e körül 1 gyujtótrafó (négy van)
- Ha valaki ennél jobbat kíván....
-
Ide hordtam szervizbe
Molnár&Molnár Celldömölk
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 225000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | Dízel kell. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
