Nincs nála jobb
Szöveges ítélet
Ez már nem az els? Renault-unk. Évek óta ezt a márkát használjuk. Maximálisan meg vagyunk velük elégedve. Kezdtük egy R11-el. Egy év és és 50000 km használat után,amit hibamentesen teljesített, egy új Kangoo-ba ültünk át.Abba 2 év alatt 100000 km-t hajtottunk bele. A kötlez?kön kívül egy index kapcsolót cseréltünk és volt els? fékbetétcserénk. Ezután egy benzines Scenicbe ültünk át, de csak azért mert a Kangoo-ban nem volt klíma. Ez a kocsi már egy teljesen másik világ. Kényelme és variálhatósága szerintünk felülmúlhatatlan. 3 évig volt meg. 150000 km-rel adtuk el. A benzines Renault-knál kötelez? gyújtótrafó csere nálunk is megvolt.A fékbetéteket átlag 40000-ként kellett cserélni és elfogyasztottuk a gyári els? féktárcsákat is.Ezt a 120000-es nagyszervíznél cserélték. Ez volt a legdrágább szervizünk vezérm?szíj cserével és minden más szokásossal kompletten (féktárcsával együtt) 120000 Ft volt. Egyébként a vezérm?szíj cseréjét érdemes 100000 km-nél cserélni, mert már a miénk elég rozzant állapotban volt akkorra, cak ezt elfelejtették nekünk el?re mondani a szervízbe, és a csere után közölté, hogy szerencsénk volt hogy elértünk a szervízig és nem szakadt el. Ezen kívül az akkumulátort cserélték garanciában, de 2 és fél éves korában jóval garanciaid?n túl. Ezután jött a mostani Scenic 1,9 dci. A jóval alacsonyabb fogyasztás miatt cseréltük le a másikat. Na és olyan nagy árengedményt kaptunk rá, hogy ezt nem lehetett kihagyni. A régit pedig nagyon jó áron vették be. A felszereltsége teljes, az összes létez? extra benne van (félb?r bels?,automata klima, minden elektromos, ESP, légzsákok, alufelni CD...), ami a tipushoz létezett, az elektromos tet?t leszámítva. Maximálisan meg vagyunk vele elégedve. A kényelme maximális.Fogyasztása kiváló. A motor ereje b?ven elég. Nem egy német és japán "istenkirály" autócsodát megszorítottunk már. Nem értjük ezt a magyarországi németautó fanatizmust. Kényelemben köszön?viszonyban sincsenek, mgbízhatóságban pedig semmivel sem rosszabbak a renault-k.Volt már VW-k is teljes fél évig, de köszönjük elég a német technikából.
Ha valaki Renault vásárlását tervezi és az Alföldön lakik mindenképpen javaslom hogy keresse fel a kecskeméti szalont. Teljes mértékben meg vagyunk velük elégedve. Mind a 3 új kocsit náluk vettük.Teljesen megbízható csapat és olyan árengedményeket kaptunk t?lük, hogy azt senki más nem tudta még felülmúlni.
Ezek után csak zárójelben jegyzem meg, hogy nemrég vettünk a Scenic mellé egy Laguna I-et 1,9 Dti motorral. Most 6 éves és kívül-belül úgy néz ki mintha csak 1-2 éves lenne, de nézték már új kocsinak is. Ez is van legalább olyan jó mint a Scenic. Fogyasztása nem több, mint a Scenic-é, pedig 300 kg-mal nehezebb, viszont a motorja hangosabb, de nem zavaróan(régebbi konstrukció, ugye), beltere hatalmas, f?leg hogy kombi. Egyébként ennek az autonak is olvasható a népítélete "Valóban megbízható, takarékos és kényelmes" címen. Még az el?z? tulajdonosa írta.
Már több ismer?st is megfert?ztünk márkah?ségünkel. Egy-egy Clio,Thalia és Scenic szolgál már náluk, és teljesen meg vannak velük elégedve.
Hibalista
- 60000 km-nél fékbetétek cseréje (de ez ugye minden autón kopik), 90000-nél generátor cseréje(sajnos ez már garanciaid?n túl).Csomagtérajtó teleszkóp engedte az olajat, garanciában cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Renault Formont Kecskemét. Korrekt csapat. Az elvállalt munkát id?re megcsinálják, csak a munkafelvételük lassú. Természetesen az áraik magasak (mint a márkaszervizeknek szokott).
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault-k sora | Következő autója? | csakis Renault |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
