A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 1.9dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lehet szeretni, csak akarni kell

Szöveges ítélet

Ha lehetne tudni el?re, hogy mikor áll meg a motor, akkor nem félnék vele elindulni hosszabb távra sem. A Renault assistance
lószart sem ér. Mire bevontatnak a szervízbe (50 km.) 8! azaz nyolc Óra telik el Magyarországon. Mi lesz velem külföldön, vagy télen minusz húsz fokban éjszaka?
Egyébként dieselhez mérten viszonylag csendes, nem rossz a rugózása,de nem egy kanyarvirtuóz. Furcsán dübög -jobb szó most nem jut a fejembe- az els? futóm? a nagyobb út hibákon. Jópofa, hogy kipakolhatóak a hátsó ülések. Egész jól világítanak a lámpák. Tetszet?s legömbölyített m?szerfal. Nyáron hasznos az autómata légkondi, télen is a páramentesítésnél. Anyósom nehezen ül be hátra. (Szeretem az anyósomat.) Jól kilátni a magas ülésb?l a forgalomra. Nekem tetszik a teherautósan döntött kormány, jó a szervó rásegítés. Viszont jobb lenne, ha nem kéne annyit forgatni parkolásnál. Kényelmes ülések, habár a deréktámasz lehetne karakteresebb. Jók a tükrei, elektromosak, kis holt ter?ek.
Kézifék nagyon mélyen van. Az üzemifék túlságosan kis pedáler?t igényel, megszokás kérdése. A kuplung lehetne egy kicsit olajozottabb m?ködés? is (bowdenes).

Hibalista

- 13000 km: recseg a kormánym?-kormánym? csere (garanciában)
- 30000 km: megállt a motor-üzemanyag szivattyú csere (méltányossági alapon kb. 40000 Ft.)
- 35000 km: ha balra villog az index, akkor fékezés közben villog a ködlámpa kontroll lámpa is. Néha bekapcsol a hátsó ablaktörl?, ha m?ködik az els?.
- (házilagos bal hátsó lámpa testkábel javítás.) Azóta jó a hátsó ablaktörl? is.
- 40000 km: d?l bel?le a füst, kb 10 Le a motorban
- (kipufogógáz visszavezet? szelep tisztítás 2500 Ft.)
- 55000 km :újra d?l bel?le a füst
- (kipufogógáz visszavezet? szelep csere kb. 30000 Ft. a szerel? szerint meggyengült a rugója. Kicsit drága rugó! Persze gyári Renault aranyból?.)
- 60000 km: motor megint nem indul (hál istennek otthon a garázsban) - üzemanyag szivattyú újbóli cseréje
- (méltányossági alapon 80000 Ft.)
- 65000 km: halványodik a gyári Cd-s rádió kijelz?je
- 70000 km: még mindig jók a fékbetétek, most kellett csak ablaktör? gumit cserélni. Még mindig jók a gyári gumik-205/55R15, persze ügyelek a megfelel? légnyomásra.

Ide hordtam szervizbe

Renault Budakalász

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Brava 1.2 80 SX Következő autója? Yaris? Zafira? Corolla Verso? Golf Plusz?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)