A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 1,6 16V Monaco 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes családbarát

Szöveges ítélet

A kocsit 2005 januárban vettem. Kényelmes, 140-ig elég csöndes, az egész család nagyon szereti. Az ülések és a csomagtér variálhatósága tökéletes, csak a jobb els? üléstámlát csinálhatták volna ledönthet?re. (tudtommal a SCENIC II.-nél már olyan) A csomagtérajtón az üveg külön nyitása nagy ötlet.
A fél év alatt ennyi a tapasztalatom.
Több ismer?snek van Scenicje és a trafó probléma mindenkinél el?fordult.
Most 130000 km-nél tartok, kopó alkatrészek cseréin kívül csak a legutóbbi volt ijesztő , de kiderült nem nagy a baj, remekül működik, még mindig szeretjük.

Hibalista

- Hengerenkénti gyújtótrafó ( bontóban SAGEM 6000, DENSO 7500-9000) Hátsó lengéscsillapítószár törés (17000/db)
- generátorszíj szakadás (generátor csapágy miatt) jav. 45000.-
- 43000 km-nél írtam először, azóta egy generátorszíj szakadás történt (54000km) mert a generátor csapágya elmozdult és felszeletelte a szíjat.
- 72000 km: újabb trafó csere, plusz egy gömbfej.
- 96000 km: első féktárcsa és fékbetét (első-hátsó) csere
- 110000 km: vezérműszíj, görgők, vízpumpa csere
- 115000 km: kormánygömbcsuklók cseréje
- 121000 km: erős futómű kopogás: újra jobb oldali trapéz gömbfej csere
- 125000 km: első fékbetét csere
- 130000 km: főtengely ékszíjtárcsa szétesett ( ez csak utólag derült ki a szerelőnél, dugóban állva egyszer csak óriási fehér füst a motortérből jobb oldalon, pár pillanat múlva eltűnt, motorteret kinyitva semmi nem látszott, beindításkor enyhe szelepkopogás, szerelőhöz inkább vontattuk. A szíjtárcsa belső gumi gyűrűje elkopott és megforgott a két rész - égett a gumi ez volt a füst - a gumidarabok bementek a vezérműszíj alá és egy fogat ugrott a vezérlés - ezért a szelephang )

Ide hordtam szervizbe

ismer?s cserélte a lengéscsillapítókat

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

a trafókat saját kezüleg cseréltem
olaj és szűrők cseréje (56000 km) kb 20000.- (ismerősnél)
fékbetétek elöl-hátul (56000 km) kb 25000.-
jobb első gömbfej (71500 km) 6000.-
fékbetétek + elöl tárcsa is (96000 km)
vezérműszíj, görgők, vízpumpa (110000 km) 75000,-
kormányösszekötő gömbcsuklók (115000 km)
ékszíjtárcsa, szíj javítás (130000 km) 30000,-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 32600
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Hiace Következő autója? Grandscenic II vagy III.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)