Hátipermetezős egyterű
Szöveges ítélet
Az előző autóm egy 320-as E30 volt, ahhoz képest ez egy teljesen más karakterű autó. Kényelemre elől rendben van, hátul már kevésbé. A csomagtartója családdal (sokat megyünk, hosszabb időre és sok csomaggal) már kicsit gyengébb, főleg a kalaptartót nehéz elviselnem. Ami hibája eddig volt azt én mind a "csodálatosan sima" magyar utak számlájára írom. Nem véletlen, hogy a fent leírt alkatrészek mindegyike jobb oldali. Ezeket leszámítva meg vagyok elégedve vele, bár a sebességváltó áttételezése egy halál. 5-ben 110 alatt esélytelen vagy tempósan előzni, de 140-nél a pályán már pörög 4000-t a motor. A fogyasztása rendben van, ha kíméled (90-110) akkor meghálálja egy 6,7-tel, ha haladsz akkor 7,2 de ha sietsz vagypályán hajtod akkor 8 fölé is elmegy. Nagy szívfájdalmam volt az elején a kis 4 hengeres motor az orrában (akinek már volt soros 6 hengeres a tető alatt az tudja hogy miért) de miután kicsit kikormoltam már tűrhetően húzott. Fenntartása szerintem átlagos, 20000 km után mindig megkapta a friss vért és még amit kért, normál olajcsere szűrőkkel 30k. Összességében amire vettem arra a célra megfelel, nem versenyparipa de ahhoz képest hogy francia egész jó. Nagy előnye volt az autónak hogy az előző tulajdonos orvos volt, akinek nem esett nehezére normálisan szervizeltetni.
Hibalista
- jobboldali kerékcsapágy
- jobboldali kormányösszekötő
- jobb hátsó lengéscsillapító
- jobboldali trapézgömbfej
-
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Iniciál, Győr
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 121000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 320iA E30 | Következő autója? | BMW X5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
