Franciázás, néha fogazással
Szöveges ítélet
Kényelmes, fürge, barátságos, 120-ig csendes autó. Meglepett az említett váltóhiba, (úgy jártam mint Pista bácsi a repüléssel) de 4-5 éves koráig megbízhatónak tűnt a kocsi. 80000 km táján néhányszor minden magyarázat nélkül leesett a fordulatszám, lelassult majd leállt a motor. Ez talán a Bartók Béla út belső sávjában zöldhullámnál volt a legizgalmasabb. Gyors indítózás, és tünet nélkül működött tovább. Mivel különböző hőmérsékleten, páratartalomnál, motorhőmérsékletnél és fordulatszámnál produkálta, nem jöttem rá mi okozza(ta) - (a szerelő sem). Ez a "franciás" huncutkodás 6-7 alkalommal jelentkezett.
Hibalista
- 45000 km-nél eltűnt(!?) a hátramenet a váltóból (kb. 15000 Ft),
- 70000 km-nél fűtőventillátor elromlott, csere, első féktárcsa és betétcsere, a ventillátort fusiban cserélték használtra, mert horror szervízár lett volna) így együtt is 125000 Ft
- 78000 km-nél fezérműszíj és komplett vízpumpa csere (állítólag javasolt),
Ide hordtam szervizbe
Renault Budakalász
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Wagon R+ (I.) | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
