A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 1.9 dCi RXT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy remek francia családi autó

Szöveges ítélet

Egy Thalia után vettem ezt az autót, direkt Scenicet kerestem, ilyen felszereltéggel.
Amit imádtam benne, az a variálhatósága volt. A hátsó sort mindenféle konfigurációban lehetett rendezni, ki is használtuk rendesen. Szállított bútort, betonozáshoz zsaludeszkákat, családot, kerékpárt. Klassz volt a csomagtér ajtó külön nyitható ablaka, az első ülések alatt a fiókok, a hátsó ülések elött és alatt a kis rekeszek. Egy finánc haver egy félórát nézegette. Keveset fogyasztott, egyszer nyáron hajnalban, országűti menetben viszonylag nyugodt tempónál (110 km/h) 5.4-et merészelt enni. Eladás előtti fogyasztás állás 6.7 volt, sok autópályával, várossal téli gumikon.
Tavaly nyár elején beütött a krach. 90 000-res szervíznél kiderült, hogy csöpög az olaj a turbóból. Fel kellett újítani, az összes költség mindennel együtt 300 000 HUF lett, ami el is vitte a nyaralásunkat. Ott ingott meg a bizalmam az autóban. Most a hétenl pedig eladtam. A fogyasztása kevés volt, de a turbó javítása miatt nem nagyon érte meg, ha szigorúan az anyagiakat nézzük. De kényelmes, és nagyon jól használható autó volt Amikor elvitték elmorzsoltam egy-két könnycseppet.

Hibalista

- bal hátsó ajtóban az elektromos ablak mechanikája, A gyári 100000, de huszonötért jó volt az utángyártott is.
- egy rakás futómű alkatrész, gömbcsukló, stabilizátor, stb. elő kéne vennem a papírokat.
- TURBÓ! Fel kellett újítani, 120 ezerért még olcsó is volt.
- Hátsó csomagtér zár. 11000 HUF

Ide hordtam szervizbe

Renault Dél-Pest

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Thalia 1.5 dCi Következő autója? Renault SCenic II
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)