Egy remek francia családi autó
Szöveges ítélet
Egy Thalia után vettem ezt az autót, direkt Scenicet kerestem, ilyen felszereltéggel.
Amit imádtam benne, az a variálhatósága volt. A hátsó sort mindenféle konfigurációban lehetett rendezni, ki is használtuk rendesen. Szállított bútort, betonozáshoz zsaludeszkákat, családot, kerékpárt. Klassz volt a csomagtér ajtó külön nyitható ablaka, az első ülések alatt a fiókok, a hátsó ülések elött és alatt a kis rekeszek. Egy finánc haver egy félórát nézegette. Keveset fogyasztott, egyszer nyáron hajnalban, országűti menetben viszonylag nyugodt tempónál (110 km/h) 5.4-et merészelt enni. Eladás előtti fogyasztás állás 6.7 volt, sok autópályával, várossal téli gumikon.
Tavaly nyár elején beütött a krach. 90 000-res szervíznél kiderült, hogy csöpög az olaj a turbóból. Fel kellett újítani, az összes költség mindennel együtt 300 000 HUF lett, ami el is vitte a nyaralásunkat. Ott ingott meg a bizalmam az autóban. Most a hétenl pedig eladtam. A fogyasztása kevés volt, de a turbó javítása miatt nem nagyon érte meg, ha szigorúan az anyagiakat nézzük. De kényelmes, és nagyon jól használható autó volt Amikor elvitték elmorzsoltam egy-két könnycseppet.
Hibalista
- bal hátsó ajtóban az elektromos ablak mechanikája, A gyári 100000, de huszonötért jó volt az utángyártott is.
- egy rakás futómű alkatrész, gömbcsukló, stabilizátor, stb. elő kéne vennem a papírokat.
- TURBÓ! Fel kellett újítani, 120 ezerért még olcsó is volt.
- Hátsó csomagtér zár. 11000 HUF
Ide hordtam szervizbe
Renault Dél-Pest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Thalia 1.5 dCi | Következő autója? | Renault SCenic II |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
