A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 1,4 16V RXE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy francia is lehet jó

Szöveges ítélet

2000 nyarán vettük, 4 millió Ft volt. Ajándékba kaptunk digit klímát, metálfényt, vonóhorgot az amúgy is bőséges (4 lufi, ABS, elektromos ablak+tükör, klíma, külön-külön mozgatható hátsó 3 ülés, külön nyitható csomagtérablak, stb.) alapfelszereltség mellé. Ez azért nem volt rossz vétel akkor. Az biztos volt, hogy Renault-t akarunk, mivel akkorra már túl voltunk egy R11-en és egy Kangoo-n, melyek hibátlanul teljesítettek 100-100 ezer km-t. A másik lehetőség a Megane kombi lett volna, de a próbakör után eldőlt a nagy kérdés. A létező legkényelmesebb ülés, minden kezelőszerv a helyén, a digit klíma tökéletesen teszi a dolgát .A motor elég erős, csak nem kell sajnálni pörgetni. Sokan nem hitték el, hogy csak 1,4-es mikor benne ültek. A futóműve tökéletes a sz*r magyar utakra. Aki azt írja hogy halálfélelme van benne olyan billegős az szerintem még életében nem vezetett ilyen autót. De ezt általában a német és japán autó fanatikusok írják, de az ő autójuk a lelket is kirázza belőlük.
A megbízhatósággal sem volt semmi gond. Egy gyújtótrafó szállt el egy téli autómosás után, de még így 3 hengerrel is elment a 40 km-re lévő szervizbe, ahol mondták, hogy csak párban lehet cserélni, de a javítás 70%-át átvállalják. Sajnos ez típushiba. Egyszer vitte el az autómentő, mert egy barom Opeles előzött szembe, erre én úgy döntöttem, hogy inkább lehúzódok a padkára. Ezt az akciót az olajteknő bánta, mert a padka kiszakította az olajleeresztő csavart és az összes olaj azonnal elfolyt. Persze a barom nem állt meg. 120.000 Ft bánta ezt az akciót(olajteknő csere+olaj). Kívánom a baromnak, hogy legalább ennyit költsön gyógyszerre.
Mióta eladtuk, egyszer találkoztam az új tulajjal Kecskeméten. Neki sem okozott csalódást a kocsi, szinte hibátlanul teljesített nála már több mint 30.000 km-t. Valami jeladót cserélt benne és az első futóműben valami összekötőt, de az összes fődarab gyári benne, futóműalkatrészek, lengéscsillapítók, stb. Ez azért 180.000 km után azért nem rossz teljesítmény, egy ilyen ok nélkül lenézett márkánál.
Miután eladtuk vettünk egy ugyanilyet, csak 1,9 dCi motorral. Az is nagyon király gép. Már azt is hajtottuk 105.000 km-t, amit szinte hibátlanul teljesített. Annak is van népítélete „Nincs nála jobb” címen. Emellé nemrég vettünk egy Lagunát. Majd arról is írok nemsokára. Egyelőre annyit hogy ezzel sem csalódtunk a márkában.
Az ismeretségi körben több Renault is van (Clio1, Clio2, Megane2, Scenic1, Scenic2, Laguna1, R4) és mind a tulajok teljes megelégedettségével teljesítenek.
Itt szeretném megjegyezni, akinek nem volt még Renault-ja az ne szidja ok nélkül a márkát, mert gyanítom, hogy sokan csak azért írnak, hogy lehúzzák. Talán irigységből, mert az ő autójuk nincs olyan jó, mint ahogy leírják. Én is tudnák a német és japán trágyadombokról lefikázós ítéletet írni. Biztos vagyok, hogy a Renault-nál is előfordulnak hibák, de ha annyira szarok lennének, mint azt néhányan írják, gyanítom hogy mi vagy ismerőseink már belefutottak volna ilyen példányba.

Hibalista

- Gyújtótrafó, akkumulátor(garanciában cserélve 2 évesen),olajteknő

Ide hordtam szervizbe

Renault Kecskemét
Itt vettük a kocsit. Jól dolgoznak, de sok a munkájuk. Mivel márkaszervíz az áraik elég magasak.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Renault Hódmezővásárhely
Először egy teljesen normális banda, majd ahogy egyre több lett a munkájuk, elszálltak maguktól. A végén már nem is nagyon köszöntek. De az akku garanciális cseréjét elintézték, pedig már egy éve lejárt a garancia. Ezért plusz pont jár.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Kangoo Következő autója? Renault Scenic 1,9 dCi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)