A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic Kaleido 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Derűs fotel

Szöveges ítélet

A kocsit a garanciaidő elteltével márkafüggetlen szerelőhöz vittem, aki időre, profi módon, nem gagyi alkatrészekkel, jó minőségű adalék anyagokkal végezte el az előírt feladatokat. Ráadásul mindezeket dokumentálta is. Vagyis a márkaszervízek drágák, a szerelők lusták meglátásom szerint.
Az autóra vigyázok, nem hajtom, garázsban tartom, rendszeresen karbantartom és tisztán tartom. Szinte családtagként kezelem. A bosszantó meghibásodásoktól eltekintve gond nem volt vele. Magas építésű benzinesként nem fogyaszt sokat, tetőcsomagtartóval országúton haladva 7,2, 7,3 liter, városban kicsit több, de ez változó. Ezt Budapesten időnként inkább üzemórában kellene mérni.
Az autóm kényelmes, jól felszerelt, csendes, három gyermekem bőven elfér hátul. Kevés olyan autót ismerek, ahol két 1,90 m-es ember egymás mögött úgy ülhet, hogy a lábukat nem kell beszorítani. Talán a pedálrend lehetne jobb, hosszú távon kényelmetlen a gázpedál elérése, illetve városban az eltérő gázpedál fékpedál magasság miatt a jobb láb emelgetése.
Sajátos előnye, hogy nem akarnak leszorítani az útról akkor sem, ha esetleg nem megyek az elvárt dinamizmussal.
A közeljövőben lecserélem, mivel most volt hat éves. Sajnálom, mert ár-érték arányban jó vétel volt, tágas, kényelmes és biztonságos. A következő autóm is egyterű lesz.

Hibalista

- Az egyik nagyfeszültségű gyújtótrafó szállt el menet közben (persze éppen a garanciaidő leteltét követően), az autó három hengerrel még lassan hazavitt. A szervízben párban cserélték, mukadíjjal 2005-ben 55,000. Ft.-ért. Majd még ebben az évben, a karácsony előtti utolsó munkanapon ismét meghalt az egyik -még- nem cserélt nagyfeszültségű gyújtótrafó. Szervíz befogadta, javítást két ünnep között megejtette. Rokonlátogatás elmaradt. Írásos megkeresésemre importőr beleegyezik a költségmegosztásba. Egyet fizetek, hozzá még egyet kapok és a munkadíj is a zsebemre megy. Ár így csupán 30,000. Ft. Autóstársaim szerint jól jártam, mert más gond nem jött elő. Nem mentek tönkre a hátsó lengéscsillapítók, a motortartó bakok, sőt még az olaj sem fogyott két csere között. A két első tompított izzó gyakorlatilag egyszerre égett ki először, négy évesen. Másfél évvel később csak a bal oldali, a jobb viszont nem. Az akkumulátor mindenféle előzetes jelzés nélkül az ötödik évben, ősszel adta meg magát. Még jó, hogy egy ismerősöm értem jött a késői órára tekintettel egy hipermarketben 16,000. Ft.-ért beszerzett másikkal. Ez névtelen termék, de egyenlőre rendben dolgozik. Ötévesen egy szép nyári napon teherautó öklömnyi követ lőtt ki dupla hátsó kerekei közül a Főváros egyik forgalmas útján, a szélvédő megadta magát. Vezető persze tagadott, nem vertem agyon hogy elismerje a felelősségét. Az üveg nem volt javítható. Cascóra rendezetm, mivel a fűtött első szélvédőt 220,000. Ft-ért + beszerelési költségért adták. Így kijött nettó 24,000. Ft.-ból és két bonus fokozat elvesztéséből.

Ide hordtam szervizbe

Ugrics és Szabó Kft. Székesfehérvár. Ha nem néztem a szerelőket, egyes munkafázisokat kihagytak. Pl. Két perc távollét alatt levették mind a négy kereket, és letakarították a fékeket. Szerintük. Mikor reklamáltam, és ellenőrzést kértem, kiderült a turpisság. Bocsánatot kértek. És ami a legmeglepőbb volt számomra, hogy a gyári könnyűfém kerekeket nem gyári kulccsal vették le. Így volt egy plussz utam az újrafényezett középső tárcsákért.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Renault Baumgartner, Budapest IX. ker. Arra kellett rájönnöm, hogy én vagyok a szervízért, és nem fordítva. A munkákat ugyan elvégezték, de horribilis áron. Ide sem mentem többet.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 91000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Caravan Következő autója? Francia egyterű
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)