Családi erőgép
Szöveges ítélet
a motor remek a 140 LE kell az autónak, el sem tudom képzelni, hogy a kisebbek hogy indulnak el...
tágas, variálható, a gyerek imádja
egyhuzamban, autópályán, plafonig pakolva, 140-150 kmh-val, 1800 km = nem egészen 9 l/100km-es átlag, zokszó nélkül tűrte.
Gyújtáskapcsoló még mindig bírja, amióta tudom, hogy mi a baja, azóta egyszer sem hagyott ott.
Hibalista
- Gyújtáskapcsoló: hol indul, hol nem, cserélni csak egyben lehet, a szervízben 55eFt mondtak az alkatrészre. Azt hiszem nem lesz kicserélve....
- Fényszórómosó fúvókája ereszt.
- Ablakmosótartály tömítést cserélni kellett (kb 800 Ft)
- Vezérműszíj, görgők 90e km-nél (készlet 41eFt, munka 15eFt)
- hátsó kipufogódob elrohadt, utángyártott nincs, a gyári horror áron van! vettem 15e-ért hasonlót, a lakatos meg feltette rá 3eft-ért...
- 115000 km-nél kinyomócsapágy eltört.... Kupplung-szet (60000Ft) nyelestengely+kinyomóvilla (25000Ft, csak gyári volt), munkadíj 22000Ft
-
- 120000 km-nél olajcsere, 6l olaj, olajszűrő, levegőszűrő (13000Ft+800Ftmunkadíj...)
Ide hordtam szervizbe
Renault Iniciál, Györ: nem volt vészesen drága, elötte a VW szervízhez voltam szokva...
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Privát Pista (elfelejtettem a nevét, bocs)
vezérműszíjat, görgőket cserélt, reggel vittem, este elhoztam, 15eFt-ért.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Polo 1.4 75 | Következő autója? | Scenic/valami japán |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
