Benzinfaló francia
Szöveges ítélet
Kényelmes volt és elég tágas, bár a csomagtartó nem volt nagy - sőt.
A bőséges felszereltség kellemessé tette a használatot, bár az ára is magas volt. 2 év alatt teljesen meguntam és nem okozott már örömet.
Nekem nem volt vele sok komoly problémám és egyszer sem hagyott a cserben 120e km alatt, bár többször megpróbálta, de minden esetben sikerült elvergődni a szervizig, ahol új erőre kapott.
Ment mint a meszes és ezt ki is használtam, de a fogyasztás horror volt. 10 liter alatt nem igen adta, de volt 13-15 is.
Egy barátomnak azonos modellje volt és neki remekül fogyasztott. Az enyém biztosan hétfői vagy pénteki széria volt.
Családi autónak nem is volt rossz, de nem vágyom már Scenicre és főleg benzinesre.
Hibalista
- - a váltó időnként beszorult és ilyenkor hátrameneti fokozatban (világító tolatólámpával) előre indult el az autó. Soha nem tudták megcsinálni, de a váltókar ütögetésére helyreugrott
- - trafók 2-szer (jellemző a típusra)
- - hideg miatt széteső ablakemelők
- - elkopott a kuplung pedál tengelye és megszorult a pedál (elég viccess de így volt)
- - féltengely kihajtásnál lekopott a tengely és megállt - csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Xantia 2.0 Turbo | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
