Azért lehet őt szeretni!
Szöveges ítélet
4,5 millióért magas felszereltség és dizel autót vettem. Nemigen lehetett kapni semmiféle "menőnek" számító autót ennyiért. 1,6 golf klima nélkül került ennyibe 2002 év végén, igaz ez a tipus kifútó modell volt akkor.
Hibalista
- EGR szelep, csomagtartó teleszkóp eresztett mindjárt az elején. kb 60000-nél jobb hátsó lengéscsillapító eltörött. Tanksapkazáró nyikorog nyítás-zárásnál, de bírja. Turbócső szétcsúszott többször is. Házilag betoldottam egy rozsdamentes csövet, két bilincsel rögzítve. Ez biztos megoldásnak tünik kis teljesítmény vesztéssel. Jelenleg a turbónál erős zaj van de, lehet hogy az intercoolertől jön a zaj.
- Az int.cool. -nél is ledobta a csövet azóta van ez a zaj, a Turbó szerelő szerint nincs nagy baj, csak szennyezödés került a lapátokhoz, remélem igazat beszél, állította nála még nem volt ennek a márkának a turbója. Azóta kb 4000 km tettem meg így. Lóg a zajvédő burkolat a motorháztető alatt. Alig lehet égőt cserélni az első lámpába (ezt már más autónál is tapasztaltam, pl. SEAT). Talán nagyvonalakban ennyi de, ár-érték arányba ez nem rossz. Ja gömbcsúklók.
Ide hordtam szervizbe
Renault Dél-pest
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Auto-net
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 93500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | Egyterűt |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
