A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic, Mégane Scenic (1997-2003)

Scenic, Mégane Scenic 2.0 RXT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kényelmes bőr - barát

Szöveges ítélet

Megvettem, aztán kiderültek az apróságok. Meg is indult a lehúzás a rosszul megválasztott szerelő miatt. Teljes kormánymű felújítás, találgatások, miért ad az autó fura reszelő hangot balra kanyarnál stb., stb. Sok-sok felesleges kiadás.Egy Renault fórumon blog formájában mindent leírtam, így itt rövidre zárnám ezt a részt és inkább az autóról írnék.

Szerettük.

Beltér: Kicsit teherautós kormányfogás, kicsit zajos pályatempónál, de iszonyat kényelmes. Minden kézre esik, a kormánykapcsoló média nagyon megszokható.Hátul szintén hiánytalanul el lehet férni, a benne lévő bőrfotelek meg hát, otthonra is jók lennének.

Praktikum: Ennyi tárolót ritkán találni, nagyon jól pakolható, variálható, kivehető hátsó üléssor. Hatalmas csomagtér, pótkerékkel, nagyon elégedettek voltunk vele. Ha valaki síelni készül: 4 pár síléc, 4 pár csizma, 4 emberre a teljes felszerelés, élelmiszer, bőrönd kényelmesen (!) elfér, ezt leteszteltük. Tetőcsomagtartót is lehet hozzá kapni, ha esetleg valaki valahogy belül nem férne el.

Menetteljesítmény, fogyasztás: A 2.0 F4R motor jó. Nem tökéletes, mert ahhoz hosszabb 5. sebesség kellene, illetve csendesebb beltér. De jónak nagyon jó. A méretéhez képest nagyon jól húz, bátran lehet előzni vele, telipakolva 5 emberrel sem kottyan meg az autópálya. A fogyasztása próbára tette a meggyőzőképességem, ugyanis senki nem hitte el a 6 és 8 közötti átlagom, egészen addig, amíg nem mutattam meg a dokumentált adatokat. 8,1l város használatban. Közúton klíma nélkül 6,6-7liter. Cserébe az 1.6-nál szerintem sokkal jobban szedi a lábát, nem kell annyira pörögnie, előzésekbe bátran bele lehet szállni.

Megbízhatóság, szervizek:

Amiket cserélnem kellett az autón az egytől-egyig kopóalkatrész, illetve az előző tulaj hanyagságának eredménye (ezt mindenki ismeri, ugye?). Egy dolog volt talán, ami szériahiba ezeknél,az a trafó. Beázott ez is, nagyon régi lehetett, úgyhogy inkább lecseréltettem. Egyébként bárhova, bármikor el mertünk vele indulni,
F4R: Kicsit olyan ecoteces módon karmolássza az olajat, ami másokat lehet, deengem nem zavart. Az úgynevezett okoskerék hibája szintén a széria sajátja. Erre érdemes vásárlás előtt figyelni.

Verdikt: Aki ilyen autót keres, benzinesből szerintem 1.8, 2.0 alá ne menjen, hiába csalogató az alacsonyabb fogyasztás, alig van különbség az 1.6-hoz képest fogyasztásban, nem úgy, mint teljesítményben. Kényelem szempontjából párját ritkítja. Párhuzamosan használtam 1.4 TSI Jettát, ahhoz képest is szuper ez az óriási bőrfotel. Érdemes az F4R típusnak utánaolvasni, a szériahibák egy ennyi idős autónál meglesznek. Ez gyakoribb olajszint ellenőtzést jelent, illetve egy egyszeri kiadást az okoskerékre, valamint a trafóra, ha eddig még nem cserélték. Szervizelése nem drága, a kuplung cseréje kicsit nagyobb munka, de egyébként jól szerelhető autó, jó alaktrészárakkal. Rohadásra nem hajlamosak, a sokak által emlegetett francia elektronikahiba szerintem szintén nem ennek a szériának a jellemzője. Az egyetlen ok, hogy megváltam tőle az egy más forma kipróbálása, egyébként bátran ajánlanám ismerősöknek is.

Hibalista

- - Tolatólámpa jeladója - - Kuplungszett - - Kormánymű - - Fékbetét - - Kipufogó - - Trafó

Ide hordtam szervizbe

Renault specialista

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 229000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Astra
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic, Mégane Scenic 1997

További ítéletek (153 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)