Szeretnivaló óriástörpe - Scenic 1,9 dCi
Szöveges ítélet
7 év Megane-ozás után ültem át egy III-as Scenicbe. 2,5 éves 1.9 dCi, rövid kasztni, 5 ülés, azaz a kisebb kasztni a nagyobb motorral. 2010-es, hazai üzembehelyezésű, 108 ezer km-mel vettük első tulajtól.
Gyorsan bele is tettem még 3 ezret, autópályán. Vezetni és utazni ilyen hosszú távon sokkal kényelmesebb, mint a Megane, viszont aludni benne sokkal, de sokkal
kényelmetlenebb.
Nagyobb kasztni, nagyobb légellenállás és nagyobb a motor is - 1,9 dCi - és persze 82 ló helyett 130. Nekem mégis komoly csalódás a Scenic fogyasztása, a Megane eljárkált télen 5,5-lel, nyáron 5 l alatt, városban, klímával.
A Scenic télen városban 7,5 feletti átlagot hozott. Volt januárban egy 3,000 km-es német túrám (sztráda), valami 7,4-re jött ki, négy személy plusz csomagok.
Az autó nagyon szerethető, de tolatásnál, vagy kanyarban kilátni oldalra nagyon rossz. vagy a fejtámla lóg bele a képbe, vagy az utas feje. A Megane-nál sose volt ilyen gondom ...
Pár napja, az 50 ezer forintos sebváltózárral együtt lopták el.
Nagyon szerettem, próbálok újra egy ilyesmit venni.
Hibalista
- Izzócserén kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Renault Kelet-Pest. Elég drága, de normálisan dolgoznak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane II. 1,5 dCi | Következő autója? | Scenic / Grand Scenic |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
