Táltos Family Bus
Szöveges ítélet
Szeretem: ereje, stabilitása, vezethetősége, szuper tárolórekeszek
Nem szeretem: kattogós sebességváltó, igen furcsa hangokat hallató első futómű (budapesti terepszerű utakon), hangos fűtőventillátor
Hibalista
- Ezt az autót a japán gyémántos márka egy igen jó egyede után vettem. Ráadásul az előző autóim mind benzinesek voltak, így a dízel egy kissé ismeretlen volt. 1 napig! Nem tudom, ha most csak dicsérni fogom az autót, akkor elfogultnak néznek, de szidni nem tudom. Igen lehet, hogy rövid az index kacsolókar, kipottyant egy-két műanyag patent, csavar - de kényelmes, stabil, megbízható és erős. Már több alkalommal mentem hosszú útra vele, volt, hogy 16 órát egyfolytában mentem autópályán a legkisebb gond nélkül. Nem kellett semmit sem javítani rajta, csak olajcsere, és 40 ezer körül az első fékbetéteket. Nem tartom drágának: olajcsere+légszűrőcsere+első fékbetétek cseréje mind együtt munkadíjjal 64.000,- Ft. Ez volt az össz költségem vele eddig, pedig használom elég sokat.
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner
Budapest
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Szikó Petrol, Kaposszekcső
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Space Runner | Következő autója? | Talán Renault (Koleos) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
