Szupercsapat vagyunk!
Szöveges ítélet
Az előző autóm egy Scenic II 1,9 dci, manuális volt. Imádtam, ezt le is írtam egy korábbi itéletben. Ha azt imádtam, akkor ezt kétszer annyira! Nagyon féltem az automata váltótól, de csúcs ez az érzés! Egy a vezetési stílusomhoz kiválóan alkalmazkodó, korrekt és kényelmes 6 gangos váltó! Persze ehhez kell a 2 literes 150 lovas motor is, ami szintén kiválóan megy. Élvezet, hogy kenterbe ver egy rakás hasonló benzinest. Emellett a fogyasztása is igen klassz, igaz a városi használat mellett 9 liter fölé megy az átlag. A kényelme is sokat változott az előzőhöz képest, mert megváltoztatták a futóművet, igy sokkal csendesebben és finomabban lehet vele utazni.
Ami zavart: olajcsere kissé megdrágult, mert majd 7 liter olaj kell bele, ráadásul csak komolyabb minőségű olaj jöhet szóba a motor és a részecskeszűrő miatt, ráadásul ez kötelezően évente.
Hibalista
- Erre csak azt tudom mondani, semmi. Nem is volna jó, ha ennyi után valami elromlana. Meg kell említeni, hogy a két első helyzetjelző "long life" izzói már 2x is kiégtek az 1 év alatt.
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner, Csepel
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Scenic II 1,9 dci manuális (2003) | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
