A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1.4 Authentic plus 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Soha többé Renault

Szöveges ítélet

Egyszer volt hol nem volt a mi kis családunk. Anya, Apa és két csemete. 2002-ben vettünk használtan egy Renault Scenicet, amit egy év után lecseréltünk egy éppen legújabb ScenicII-re. Megtetszett a tágas bels? tér és a hosszú utazások alatti kényelem. Óriási hiba volt! 2004 karácsonya el?tt pár nappal megkaptuk a szép új autót (köszi Jézuska!) és boldogan vágtunk bele a jöv?be. Arra számítottunk ugyanis, hogy a közeljöv?ben megkíméljük magunkat a váratlan szervízköltségekt?l. Kb. 3 hónapos volt a kocsi mikor a feleségem jelezte, hogy kidobja az ötöst. El?ször csak arra gondoltam, hogy a nyers, még új váltó miatt csak keményebben kéne a helyére tenni a fokozatot. Sajna nem, mert mikor ott ültem mellette, kiderült, hogy a hiba mégiscsak az autóban van. Egyszóval úgy jöttünk haza Dabasról, hogy ? vezetett, én meg tartottam a váltókart. "Gyönyör? volt" !
Telefon a szervízbe, id?pont egyeztetés, hibamegállapítás. Garanciális probléma, ki kell cserélni egy komplett váltótengelyt. Kicsit meregettem a szemem (autószerel? volnék), hogy 2000 km alatt ilyen el?fordul. Ezután következett a nyugalmi id?szak egészen 2006. jan. 3. Aktuálissá vált a 2 éves átvizsgálás, amit az el?bbi dátumon a szokott korrekt gyorsasággal el is végeztek a Renault 60-nál.
Másnap reggel feleségem elvitte a nagyobbik fiamat a város másik felére orvoshoz majd felhívott, hogy nem megy a kocsi. Rángat, er?tlen és ég a katalizátor hibajelz?je. Telefon a szervízbe, ahol a leírtak alapján gyújtótrafó problémára gyanakodtak. Budapestiek lévén felhívtam a Renault Baumgartnert, hogy mit tegyek? Semmi baj, válaszolták van érvényes Assistance szolgáltatásom vitessem be az autót úgyis ingyen van. Náluk aztán ténylegesen megállapították, hogy az egyik gyújtótrafó romlott el és nekik el?írásszer?en ki kell cserélniük mind a négyet. Kérdésem:mennyi? Válasz: 90-100e. Ft, de örvendjek, mert a felét Renault Hungária (R.H.) téríti. Mit mondjak nem örvendtem. Felvettem a kapcsolatot e-mail-ben a R.H.-val, hogy ez már aztán tényleg nem járja! Két héttel a garancia lejárta után 17.500 Km-rel az autóban gondolják át egy kicsit a dolgot. Közben hívnak a szervízb?l, hogy mi legyen a kocsival? Elmondom nekik a problémámat, "leokézzák", hogy majd szóljak mire jutottam. Hát kérem tisztelettel semmire!!! Közben külföldre kellett mennem, gondoltam ezalatt történik valami. Igen valóban történt!! Hazaértem jan. 18-án éjjel, kocsi sehol, R.H. hallgat mint sz.r a f?ben. Majdnem felrobbantam!!! Ezek után még tudtak emelni a vérnyomásomon azzal, hogy ma reggel felhívtak a szervízb?l, hogy akkor most vagy megcsináltatom a kocsit a magam költségén, vagy vigyem a túróba, mert nincs helyük tárolni. Újabb telefon R.H.-nak ezúttal már nem éppen kultúrált jelz?kkel. 2 hét alatt annyit sikerült elérnem, hogy negyedszerre is továbbították a gondomat a M?szaki Osztály felé, akiket persze nem tudnak kapcsolni.
Összegezve a dolgot: Nagyon sok szerencsét kívánok a jöv?beli Scenic tulajdonosoknak! Ja és jó ha tudják, hogy a 2 év garancia lejárat után minden járm?tulajdonost megillet 1 jótállási év, amikor, ha szakért?vel bizonyítják a vétlenségüket a hibában, a gyártó köteles azt térítésmentesen megjavítani. Volt szerencsém végigjárni ezt az utat egy motorkerékpárral (6 HÓNAP!!!), de ez már egy másik történet.
U.i.: Remélem böngészik ezt az oldalt a Müszaki Osztály dolgozói is.

Hibalista

- 3 hónaposan váltótengely csere garanciálisan (130-nál kidobta az 5.fokozatot), 17.500 km-nél gyújtótrafó probléma (még folyamatban az ügy), várható javítási költség 90e. Ft.

Ide hordtam szervizbe

Renault 60, Maximálisan elégedett vagyok velük, mind a hozzáállásukkal, mind a gyorsaságukkal. A hiba nem bennük van.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 17500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Renault Scenic 1.6 Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)