Soha nem ülnék a földre, csakis egyterűbe
Szöveges ítélet
Kényelmes, tágas, szép kárpit jó a behajtható +2 ülés nagy csomagtartó. A második sor középső ülése csak gyerekeknek (hosszútávra) de mi szerencsére 4 vagyunk. A hátsó ülés sor lehetne alacsonyabb. Kár, hogy ebben nem lehet a hátsó szélső üléseket beljebb tenni mint a normál kivitelnél. A motorja jó bár lehetne nyomatékosabb alul, kicsit nehezen indul de alapvetően minden helyzetben elegendő a tartaléka (a tempomat kiváló a fogyasztás nem annyira). Az elektromos kézifék, a kártyás rendszer (elég, hogy a zsebben legyen) kiválló és a nagy német és egyébb kiválló márkák csak most kezdték alkalmazni. Az ablaktörlő esőérzékelője követhetettlen folyton piszkálni kell a kapcsolót (akkor meg minek?) kéne egy szoftware frissités a lapát maszatol. A napfénytető jó nem ázik be, kellemes térézet, de 140-től fütyül, újabban rázos úton zörög. Amit sajnálok, hogy nem kértem Xenon lámpát az extra listából.
Összeségében jó autó csak gyenge a MEO a gyárban (tanulhatnának a Nissan-tól)
Hibalista
- 22000 km Autómata klima levegőszabályzó zsalu szervómotor csere (egész műszerfal ki aztán vissza, azóta zörög (Baumgartner kőbánya) szerviz elhozatalnál légzsák érzékelő hibajelzés kanyar vissza (elfelejtették összedugni a csatlakozót)).
- 30000 km kötelező szerviz (átvétel után kiderüt, nem törölték a fedélzeti koputerből a "service km állást", orvosolták (Renault Bp Róbert Károly Krt.)).
- 31200 km jobb oldali kilincs nyomógomb nem zár, csere Baumgartner Kőbánya. Vezetőülés bőrkárpitja kirepedt, csere.
- 33000 km motor melegen zörög, hidegen kopog motortartóbak csere, átvétel után gépháztető nyitással ellenőrzöm, motortartó csavar nincs meghúzva, orvosolják. (Baumgartner Kőbánya).
- Bal oldali kilincs nyomógombja rendetlenkedik (2 év garancia állitólag 1 napja lejárt) kipucolják, ha akarom mert az új kilincs 40.000 Ft.
- Most bizok a Renault-ban, hogy nem romlik el semmi.
- Hiba volt a bizalom! 45e km. indult a család hosszúhétvégére, autó tele csomaggal. Inditás minden Ok csak a computer kiírja "chek injektion".
- Ütő megál arc kipirul. Motor álj! Inditás a kiírás ugyanaz. Irány a szerviz.
- Baumgartner Kőbánya. Hiba: tönkrement az egyik izzító gyertya. 20e pénzem bánja. Ja és a szélvédő! Nagy felület tudom, de, hogy ennyire ne bírja a kavicsot és egyéb karcolási tényezőt. Ennyi kavics kipattogás az eddig használt összes autón nem jött össze.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Baumgartner Kőbánya, Renault Budapest (Róbert Károly Krt.)
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Rémes, hogy az ember nem lehet az autója mellett. Kiváncsi vagyok, hogy a Renault H igazgatója letenne-e egy táskát tele 7 millió forinttal egy szervizbe úgy, hogy nem áll mellette!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 33500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Scenic 1,6 RXT | Következő autója? | Renault Espace V. ha lessz MEO |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
