A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1,5 DCi 100 LE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Scenicek egymás után II.

Szöveges ítélet

Az előző ilyen című hozzászólást is én írtam, de a folytatásba nem enged be a program.
Közben túlhaladtam a 150 ezret, nem hagyott ott soha. Nagyon praktikus autó.
Hibák: ajtókilincs-kapcsoló a garanciális cserék után mégegyszer tönkrement - két évig bírta. A motor elkezdte fogyasztani az olajat. Nagy tanakodás után szétszedés helyett egy csodafolyadékot töltöttek bele, azóta is elkér 10 000 kilométerenként egy liter motorolajat. Egy kanyarban a motortartó (ujjnyi vastag) csavar eltörött, Renault szerint anyagfáradás, motor ráesett a féltengelyre. Új féltengely baromi drága, Renault által gyárilag felújított is, de ilyen nem volt az országban, Franciaországból (vagy valahonnan) kellett hozatni. Utóbbi időben kb 3500 fordulatnál kigyullad a szervízbe küldő kontrollámpa, ellenőrizd az injektort felirattal, és a kocsi megtorpan, de nem áll le, majd a lámpa elalszik és az erő visszajön. Szervíz széttárja a kezét.........
Ettől függetlenül nagyon szeretem a praktikus ötletei meg a Privilege-extrák miatt és lehet, hogy a következő is Scenic lesz.
Folyt: További problémák nem jelentkeztek, 180 ezer körül leadtam, mert céges volt. Az eddigi 3 Scenic közül ez volt a legjobb, bár ez az időnként előjövő hiba durva volt; igaz, hogy én sem mentem igazán utána, mert tudtam, hogy nem marad már sokáig.
Összegezve: 490 ezer a három autóban, egy túlélt csukafejes az MI árkába: szóval a következő is Scenic lett. De ezt a Scenicek egymás után III. postban írom meg.

Hibalista

- Motor - Motorfelfüggesztés - Injektor/turbó - Ajtókilincs kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Renault Budakalász

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Renault Salgótarján

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Scenic II Következő autója? Scenic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)