Puputeve
Szöveges ítélet
Igen praktikus számomra (3 gyerek)
Rengeteg cucc belefér,
Keveset fogyaszt, 65000 km -s átlag 5.3 l úgy, hogy 2/3 város, 1/3 országút. Amikor sokat mentem országóton, akkor kát tankolás között már 1200 km -t is tettem meg.
Az ülések nem túl kényelmesek, nekem rővid az ülőlapjuk (185 cm vagyok)
Az autó viszonylag sokszor elromlik, de ha szervízbe kerül, akkor igen nehezen gyógyul.
A motorja gyenge, de inkább az a zavaró, hogy az 5. fokozat igen rövid, autópályán igeb pörög, 120 -nál 3000/perc, pedig a max teljesítmény 4000.
Hibalista
- Motortartó bak, ablaktörlő elektronika, fényszóró szitszabálzozó, kézifék bowden, tempomat, kerékösszekötő gömbcsukló,
- kapcsolók: tempomat kapcsoló, rádióvezérlés a kormányoszlopról
Ide hordtam szervizbe
Baumgartnerhez 2x, de oda többet nem viszem, semmit sem javítottak meg, a felsorolt 6-8 problémából. Illetve gyet "kijavítottak" a hátsó rendszámtábla taró felerősítése lepattant, mivel a csavar amivel felerősítették túl hosszú volt, és hozzáért az ajtóhoz. Ezt Baungartner, mivel nem talált rövidebb csavart, úgy oldotta meg, hogy kifúrta az ajtót. Ez volt az utolsó csepp az amúgy is tele levő pohárban. Azóta ezt a szervízt (Volt Osztyopenkónál) nagyívben elkerülöm.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Renault Délpest: A fenti eset óta ide járok.
Ezzel is igen elégedetlen vagyok.
Pl. Az elromlott fényszóró szintszabályzó cseréje után 7 - 8 szor vitten vissza fényszóró beállításra, mire sikerült egy egyszerü fényszóró beállítást elvégezniük.
Az ablaktörlő berregve töröl, ugrál. Ez már megvételkor is így működött. Amikor elvittem szervízbe, ezt mindíg elmondtam. Az autó átadásakor azza adták át, hogy a hibákat kijavították, a ... alktrészt megrendelték, ha megjön értesítenek. Ez nem az ablaktörlővel kapcsolatos alkatrész szokott lenni. A következő esőnél ugyanaz a helyzet. A következő szervíznél ugyanazt elmondtam, egészen kb az autó 2 éves koráig, amikor a hiba említésekor egyből tudták a hiba okát, az ablakrörlő gumi csere a megoldás (kb 20000 ft) hiszen már 2 éves elöregedett.
Eddíg kb 15 -20 alkalommal volt szervízbe, általában 4 - 6 hibát szoktam felsorolni, amiből kb egyet kijavítanak, 1 - 2 höz alkatrészt rendelnek meg. A leghosszabb sorozat (sorozat az, hogy visszahívnak, mert nincs valami alkatrész) júniustól decemberig tartott. Ez is szépen végződött, mivel mikor a szevízből hazajöttem, itthon várt egy levél, hogy a gyár visszahív, a kézifék miatt. Az autót éppen aznap javították, amikor a póstás bedobta a ládámba a levelet.
Újabb időpont egyeztetés után bevittem a kocsit, ahol megállapították, hogy a kérdéses alkatrész tényleg rossz, ezért MEGRENDELTÉK, majd értesítenek, ha megjön. Ekkor elszakadt nálam a cérna, kértem a főnököt, de leráztak, hogy nincs bennt A mikor lessz bent kérdésre a válsz az volt, hogy "nem tudom". Ekkor elkértem a panaszkönyver, amire már kitalálható a válasz: sajnos azt nem tudják ideadni, mert az amunkatárs akinál a kulcs van kb egy óra mulva lesz bent. Ekkor úgy jöttem el, hogy mindenkinek írogatok panaszos levelet (Renault Hungária, fogyasztóvédelem). De mivel lusta vagyok(az eset reggel történt ), estére már nem idegesített annyira, hogy tollat ragadjak.
Gyakorlatilan majdnem minden esetben felidegesítenek a szervízben. Jelenleg a legutóbbi gömbcsukló csere után nem sikerült a kerékösszetartást beállítani, amiért mmár kétszer visszavitte, de most is rossz. Azóta nem megy egyenesen, mindíg "oldalszél" van.
Összegezve, mindkét szervízt katasztófálisnak minősítem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 66500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
