Nem az érzelmekre hat!
Szöveges ítélet
Néhány hónapja cseréltük le előző - szintén 1.9Dci Scenic I - autónkat, miután egy reggel keresztül gázolt rajtunk egy autóstársunk. Hosszasan keresgéltünk, míg sikerült találnunk egy kevés kilométerrel, max. 2 éves jól felszerelt autót helyette. Tapasztalatunk még nincs sok, érzésre a régi kicsit tágasabbnak tűnt és egyszerűbb megoldásai miatt megbízhatóbbnak éreztük. Persze nagyon tetszik a kulcs nélküli megoldás, a start/stop indítás az elektronikus kézifék, de a sok elektronika miatt tarok tőle, hogy mindezek egyszer csak megadják magukat. A világos belső nagyon barátságos, bár a bőr elemek nyöszörögnek kicsit, hátul "élnek" az ülések és a könyöklő alatti box is ciripel. A kormány végre nem áll olyan teherautós szögben, a váltó nagyon kényelmes, a féket kicsit szokni kell. A motor jó, nem az a brutál dízel, de ebbe a kocsiba, ehhez a futóműhöz éppen elég. Az 5.5 literes fogyasztás az mese, ha valaki Budapest és környékén autózik annak simán 7 - 8 liter körül kell számolnia. Ami roppan zavaró, hogy a hátsó futómű hajlamos a hintázásra ill., hogy az első ablaktörlő ugyanolyan bénán töröl. Összességében minden kényelmi és praktikus megoldás megtalálható benne, jobb autó nem is kellene. Vagy mégis, egy Mazda 5 talán?
Hibalista
- Eső toronycsapágyak, kormány összekötő gömbfej, motortartó bak + a visszahívások.
Ide hordtam szervizbe
Baumgartner. Biztos nagyon jók, de a tetőablakom ugyanúgy nyöszörgött a szervíz után is. Az pedig, hogy MOL olajat használnak, nem tűnik túl biztatónak, meg az sem, hogy egy autó átvizsgálást kevesebb mint öt perc alatt végeznek el.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Scenic | Következő autója? | Mazda 5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
