Jó társ az úton
Szöveges ítélet
A szokásos ismert jó dolgokat tudom írni, belül meglep?en nagy, kényelmes, jó fogású anyagokkal van összerakva. Jól pakolható, az ülések jól variálhatóak. Ez az egyik nagy el?nye is. Hátsó, középs? ülés ki, széls?k beljebb, és hatalmas helyet kapunk 4 f? részére. Családom 3 tagú, szóval mi így használtuk. Nagyon szerettük, 5 éven keresztül sok kellemes kiránduláshoz, nyári üdülésekhez járult hozzá. Sosem hagyott cserben. Az els? évben kett? gyújtótrafó is kidöglött, amit garanciában kicseréltek. Három évesen a bal hátsó lengéscsillapítószár eltört. (párban cserélték cca.: 68000,-Ft). Ja és a klimaszivattyú... a bels? visszapillató felett van a ketyere, ami kb 2 - 3 évente csapágyasra hajtja magát... (8500,- Ft) érthetetlen miért megy akkor is, amikor a klima egyébként ki van kapcsolva.
Az 1,6-os motor nagyon jól húz. El?zési problémáim sosem voltak vele. 130 - 140-nel ki lehet vele menni a világból, de 140 felett már hangos a motor, akkor hosszú távon fárasztó a a zúgása. A fenti "bajokon kívül nem volt vele semmi. (5 év alatt a kötelez? szervízköltségeken kívül kb. 110000,-Ft.ot költöttem rá. Ennek felét sajnos a rossz utak miatt sérült futóm? okozta. Az pedig bármelyik márkánál megtörténhet.
Az autót nagyon szerettük, és kicsit sajnálva, de 5 év elteltével egy újra cseréltük. (ScenicII. 1.5dCI, Monaco-ra, kés?bb arról is írok)
Hibalista
- 1 éven belül 2 db gyújtó trafó, hátsó lengéscsillapítószár törés, klima leveg? szivattyú, évente fényszóróizzó csere, 50000km-nél jobb talpas csere, 82000 km-nél kormányösszeköt? csere
Ide hordtam szervizbe
Renault Girardi - Miskolc
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | több 10 év feletti | Következő autója? | Scenic II. 1.5 dCI Monaco |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
