A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1.9DCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálás Madame

Szöveges ítélet

Renault Grand Scenic II 2006.3 évesen került hozzám, Franciaországból hozta be egy autókereskedő. Elöző autóm egy 1,6 benzines Picasso volt, átülve ebbe a járgányba, szinte rakétának éreztem. Klíma használat közben sem kellett gondolkodnom egy előzésen. Kényelmes, nagy, dinamikus, elfogadható fogyasztással, a megfelelő, megelőző karbantartást nagyon meghálálja,eddig egyetlen abnormális meghibásodást tapasztaltam,a turbónyomást figyelő BOSCH sensor (MAP) térdelt le. A helyi "korrekt" szervíz egy utángyártott hulladékkal pótolta, ami csak később derült ki,nem is bírt csak egy évet. Ekkor már magam kerestem meg a hibát OBD diag műszerrel és kapott egy eredeti BOSCH-t, ami azóta is hibátlanul üzemel. A magyar utaknak köszönhetően az axiálcsuklókat és a hátső lengéscsillapítókat cserélni kellett 170.000km-nél, illetve a tipus gyenge pontját képviselő toronycsapágyakat zsírba raktam 175.000km-nél, mivel előjött a jellegzetes pengő hang kormányzás közben.
Negatívum, hogy az utastérben gyenge minőségű anyagokat használtak, a kormány, váltógomb, fogantyúk erősen kopnak. A kormány bőrözve lesz, a váltógombot cseréltem egy gravírozott bontott gyárira.
Összességében véve az autó remek választás volt, a common-rail diesel motor-mint minden más gyártmányú-törődést igényel, a szervizintervallumban meghatározott 15.000km-es olajcsere periódust szigorúan tartani kell, így nem lesz gond a turbóval és a motorral sem.

Hibalista

- Hátsó féktárcsa+betét, hátsó lengéscsillapítók, MAP-sensor, ékszíjtárcsa, fűtőmotor előtét ellenállás (fórumos kolléga javította), ablaktörlő lapátok 7 év után, axiálcsuklók

Ide hordtam szervizbe

Helyi "jónevű" szervíz - Háromszor vertek át, de soha többé nem teszik :-)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Amit tudok, én csinálok.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Xsara Picasso 1,6 benzin Következő autója? FR-V
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)