A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1.9 dci Privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia lélekgyilkos

Szöveges ítélet

Renault Kangoo-nk volt előtte. Évekig használtuk nagyjából problémamentesen. Alapvetően szerettük, de megszülettek a gyerekek és egyre kevésbé volt praktikus az egyoldali tolóajtó, a klíma és a nyitható hátsó ablakok hiánya, így váltani akartunk.
Mi legyen hát az utód? Legyen nagy, legyen kényelmes családi és ha már nem volt sok nyűg az előző Renault-tal, hát márkán belül kerestünk valamit.
És akkor megláttuk, kipróbáltuk, tetszett, megvettük... Kár volt...
Eleinte tetszett, mert egyébként kényelmes autó tele praktikus megoldásokkal. Olyan igazi családi.
Az 1.9-es motorral egész barátságosan ment és nem ette le a hajunkat sem (városban azért megszomjazott).
Összességében pozitív csalódás lett volna, ha nem kezd el szívózni velünk.
A 2 együtt töltött év alatt ugyanis alig volt hónap, hogy valamiért ne kellett volna szerelővel konzultálni...
A végére már remegve ültem bele!
Már az elején jöttek az apróbb meglepik:
-Indítókártyát tetszőleges időpontokban nem akarta felismerni, vagy nem akarta nyitni az ajtókat (néha meg zárni).
-A hátsó csomagtér ablak, ami külön nyitható, néha nyílt is. Magától.
-A futómű zörgött, mint a meggyfa tövébe hajított bádogvödör: gömbfej csere.
-Nyaralni voltunk, amikor is elkezdett valami éktelenül kerepelni a motortérben. A generátor volt az. Minden nap őszintén szégyelltünk megérkezni a nyaralóba, ha kint ültek a szomszédok. Szerelő>feszítőgörgő rossz>csere>1 hétig jó>zörög! Másik szerelő>Felújítás. Nem olcsó, de az új generátor drágább lett volna. Szétrázta a feszítőgörgőt is, az is cserés lett.
-A legnagyobb hőségben kifingott a klíma. Aranyáron újratöltve, majd hamarosan megint kifingik... Javítás dráááága!
-Egy hűvös téli reggelen arcomba vihog egy 'Check Injection' felirat. Halálfélelem>szerelő>nyugi, csak az izzítógyertyák égtek csonkig, akkor is ezt írja! Csere után az üzenet eltűnik. Öröm van!
-A kormánymű egyre jobban elkezdett zörögni, csere nagyon drága, felújítás esetleges, egyelőre ilyen marad!
-Vezérlés csere esedékessé vált. Vízpumpa, görgők, szíj cserélve. Elhozom a nagytudású 'Renault specialistától', de nem tetszik a hangja. Nagyon kopogós.
Visszaviszem, szerinte jó. Szerintem nem! Másik szerelőhöz vittem, aki fél nap nyűglődés után közölte, hogy gatya a hajtókarok csapágyazása és naggggyon húzós lenne újra csapágyazni.
A szíjcsere hozta ki a kezdődő hajtókar csapágy probléma hangját (feszesebb szíjaknál már hallatszott, az öreg szíjjal még nem...).
Szerelői baráti jótanács: Add el, míg lehet!
Nagyon-nagyon nehezen adtam el! A 2 év alatt akkorát buktam, hogy a vételár feléért vette csak meg egy bevállalós autóguru.
Szerintem ő sem fogja szeretni, de ennyiért bevállalta.
A tananyagot megtanultam, tanulság levonva! :P

Hibalista

- 2 év termése: - -hátsó fék tárcsák (ABS-sel egybeépített hálaistennek) - -generátor felújítás, feszítőgörgők 2x - -izzítógyertyák (mind a 4) - -jobb első gömbfej - -klíma teljesen kifeküdt - -lefonnyadt a hátsó ablaktörlő - -az egyik injektor kezdte a végét járni - -a hűtő ventilátora ötletszerűen kezdett működni, de inkább nem. - -a kormánymű zörgött - -KEGYELEMDÖFÉS: hajtókar csapágyazása <- itt dőlt el, hogy megy a háztól!

Ide hordtam szervizbe

Elvileg Renault szerviz (Budapest, NEM hivatalos), gyakorlatilag többször nem jött rá olyan hibákra, amit egy nem Renault-os 5 teljes perc alatt ki tudott deríteni... A zörgő motorra azt mondta, hogy rendben van. Még jó, hogy én hallottam, hogy valami nem okés!

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Kis márkafüggetlen autószerelő műhely HOZZÁÉRTŐ szerelőkkel. Olyanokkal, akik addig nem nyugszanak, amíg nincs meg a hiba oka és nem aranyárban dolgoznak. Amire a Renault-os szerelő nem jött rá, azt ők egy nap alatt nem hogy kiderítették, de meg is csinálták!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Kangoo Következő autója? Japán!
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)