Ennél rosszabb kocsim ne legyen soha
Szöveges ítélet
Ez az első diesel autóm és eztán is csak diesel lesz.Amikor megvettem csak álom volt. De hál istennek nem vesztette el varázsát. Gykorlatilag semmi nem romlott el rajta. Izzó csre volt több is, viszont tudom, hogy én tettem bele hatásosabb de rövidebb élettartamú izzókat. Így nem morgok, hanem megtanultam a cserélni. Az autómata kéziféket úgy meg szoktam, hogy más autóban direkt figyelnek és röhögnek a haverok a behúzott kézifék miatt. Kiszedett ülésekkel aludtunk benne ketten hegy mászás előtt. Négyen + a campincucc simán befért. Síeléskor sem kellett síbox, pedig voltunk 4-en is. Pakoló hely feleslegesen sok van a könyöklő alá befér minden. A motorral nem tudok betelni. Az 5 literes fogyasztást csak külföldre menet lépem át. 1000km a minimum egy tankkal. A párátlanító gomb nagyon jó. Ajánlom a klíma rendszeres használatát és így nem büdösödik. A fogyasztást meg úgysem növeli.
Két dolog bosszant néha:-a sötétedő belső vissza pillantó- és az autómata ablaktörlő.(Van amikor teljesen használhatatlan, kézzel kell kapcsolgatni) Most elértem addig hogy lecserélhetem a következő álmomra egy városi terepjáróra, csak meg kell barátkoznom a gondolattal, hogy minimum duplája lesz a fogyasztás. (Jobban élek mint 4 éve :)
Hibalista
- Izzók
Ide hordtam szervizbe
Szolnok Omcar
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Megane combi 1,4 | Következő autója? | Nissan X-trail, Tolyota Rav4 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
